Przetargi.pl
Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Nowe Krzewo

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476 , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    ul. Stawiskowska 53
    18421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Nowe Krzewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej drogi stanowiącej własność Gminy Piątnica, położonej w obrębie miejscowości Nowe Krzewo (o przebiegu w granicach wsi Nowe Krzewo), na działkach nr 43, 86/2, 107, 86/1. Przebudowy obejmuje głównie roboty drogowe na odcinku o długości 840,00 m w następującym zakresie: - przebudowa istniejącego przepustu; - budowa drenażu skrzynkowego; - budowa rowu krytego; - budowa nowej konstrukcji jezdni; - budowa ciągu pieszego o nawierzchni z kostki betonowej; - ułożenie rur ochronnych na kablu telekomunikacyjnym; - wykonanie zjazdów o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej; - wykonanie oznakowania pionowego oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres robót został określony w Projekcie wykonawczym, Przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 3 lata (36 miesięcy) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (operatorzy sprzętu, pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 6. Zamawiający wymaga aby w celu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 Wykonawca zatrudnił jedną osobę bezrobotną. 1) Osoba ma być zatrudniona na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: a) skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2016 poz. 645, z późn. zm.) lub b) właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.2) Wyżej wskazana osoba ma być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu komplet dokumentów, stwierdzających zatrudnienie osoby bezrobotnej, tj.: a) zgłoszeń ofert pracy przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy; b) odpisu skierowania osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy; c) mowę o pracę. 3 Zamawiający uprawniony będzie, w czasie trwania umowy, do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, dotyczących zatrudnienia osoby na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku niezatrudnienia osoby bezrobotnej, zamawiający będzie naliczał wykonawcy co miesiąc karę na podstawie § 12 umowy, do momentu spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt 1) nin. ustępu. 6) Dopuszcza się zmianę osoby wykonującej przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem wymagań określonych w pkt. 1 nin. ustępu. W przypadku wypowiedzenia/ rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 7) Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 6 nin. ustępu, jest zobowiązany zatrudnić osobę bezrobotną na podst. pkt 1 nin. ustępu i w terminie do 21 dni przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 2 nin. ustępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.4.2017” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach