Przetargi.pl
Przebudowa wewnętrzna pomieszczeń Bloku C SPZOZ w Hajnówce

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wewnętrzna pomieszczeń Bloku C SPZOZ w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 7 do SIWZ - dokumentacja budowlano-techniczna. Obiekt będący przedmiotem wykonania zlokalizowany jest w zespole budynków A,B,C,D,E szpitala im. Włodzimierza Mantiuka w Hajnówce, przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 na działce nr geod. 3038/20, obejmuje w swym zakresie blok C. Przebudowa i remont obejmuje: A. istniejące pomieszczenia poradni i pomieszczenia po krwiodawstwie na I piętrze lewego skrzydła bloku C – zgodnie z dokumentacja techniczną. B. roboty w punkcie pielęgniarskim i gabinecie diagnostyczno-zabiegowym na oddziale chorób zakaźnych (na parterze bloku D) – zgodnie z dokumentacja techniczną, C. zakup i montaż dodatkowej stolarki drzwiowej aluminiowej, w punkcie pielęgniarskim O/Chirurgii blok A (2 drzwi przeszklonych suwanych, w tym 1 szt. na zamek szyfrowy): Planowany zakres prac obejmuje: 1) Pakiet 1 - Przebudowę istniejących pomieszczeń: szczegółowo określonych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, iż posadzki wykonać z gresu wielkoformatowego np. 30x60cm lub 50x50cm: a) w pomieszczeniu nr 2.1 – gabinet lekarski, b) w pomieszczeniu nr 2.2 - gabinet diagnostyczno-zabiegowy, c) w pomieszczeniu nr 2.3 –gabinet lekarski, d) w szachtach technicznych wstawienie drzwi przeciwpożarowych, e) wymiana istniejących drzwi na klatkę ewakuacyjną na drzwi przeciwpożarowe f) wstawienie na początku korytarza drzwi przeciwpożarowych szklonych dwuskrzydłowych, g) zabezpieczenie p.poż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej w ścianach h) w pomieszczeniu nr 2.4 –gabinet EKG, i) w pomieszczeniu nr 2.5 –gabinet lekarski, j) w pomieszczeniu nr 2.6 –sala ćwiczeń, k) w pomieszczeniu nr 2.7 –gabinet holter, echo serca, l) w pomieszczeniu nr 2.8 –gabinet diagnostyczno-zabiegowy, m) w pomieszczeniu nr 2.9 –gabinet lekarski, n) w pomieszczeniu nr 2.10 –gabinet diagnostyczno-zabiegowy, o) w pomieszczeniu nr 2.11 –gabinet lekarski, p) w pomieszczeniu nr 2.12 –gabinet diagnostyczno-zabiegowy, q) w pomieszczeniu nr 2.13 –gabinet lekarski z USG, r) w pomieszczeniu nr 2.14 –pomieszczenia higieniczno-sanitarne, s) w pomieszczeniu nr 2.15 –pokój rejestracji, t) w pomieszczeniu nr 2.16 –gabinet KTG, u) w pomieszczeniu nr 2.17 –pomieszczenia na archiwum, v) w przeprojektowanych pomieszczeniach wykonać niezbędną, a nie ujętą w związku ze zmianami instalację : instalacje wod-kan, gazów medycznych, oświetlenie ogólne, oświetlenie miejscowe, oświetlenie nocne korytarzowe, oświetlenie nocne przypodłogowe, oświetlenie ewakuacyjne, gniazd wtykowych, zasilająca odbiorniki technologiczne 3-faz., ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, ochrony przepięciowej, przyzywowej, odgromowej, wykonanie instalacji niskoprądowej (LAN, RTV). w) roboty w punkcie pielęgniarskim i gabinecie diagnostyczno-zabiegowym na oddziale chorób zakaźnych (na parterze bloku D) – szczegółowo określone w dokumentacji technicznej, x) zakup i montaż dodatkowej stolarki drzwiowej aluminiowej, w punkcie pielęgniarskim O/Chirurgii blok A: - ścianka aluminiowa 300x300cm przeszklona z drzwiami przesuwnymi szer. 90cm; - drzwi aluminiowe 210x180cm między korytarzem a punktem pielęgniarskim, przeszklone przesuwne, na zamek szyfrowy. 2) Pakiet 2. Wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania i Systemu Sygnalizacji Pożarowej w Bloku C (z wyłączeniem Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego) szpitala im. Włodzimierza Mantiuka w Hajnówce – szczegółowo określone w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie : Pakiet 1- 12 000,00 zł. Pakiet 2- 7 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym, przed terminem składania ofert, na konto: Bank PKO BP S.A. nr konta 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843 z dopiskiem: Wadium- Znak sprawy 2017/PN/RB/POR/1 oraz podanie numeru NIP Wykonawcy. 3. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w uPzp lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach