Nadleśnictwo Tuchola z siedzibą w Gołąbku ogłasza przetarg
- Adres: 89511 Cekcyn, Gołąbek
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-52 3348005, 3348073 , fax. 523 348 404
- Data zamieszczenia: 2017-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tuchola z siedzibą w Gołąbku
Gołąbek
89511 Cekcyn
tel. 0-52 3348005, 3348073, fax. 523 348 404
REGON: 9055077900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www//tuchola.torun.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna PGL LP nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wewnętrzna budynku leśniczówki Świt z wyodrębnieniem kancelarii leśnictwa oraz termomodernizacjia obiektu w oparciu o projekt budowlany. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie wnętrza budynku mieszkalnego leśniczówki Świt z wyodrębnieniem kancelarii leśnictwa oraz termomodernizacja obiektu w oparciu o projekt budowlany. Zadanie będzie realizowane na działce nr 6100/3 w obrębie ewidencyjnym Cekcyn, gm. Cekcyn. Roboty będą prowadzone na terenie leśnym zawierającym się w Obszarze Specjalnej Ochrony Ptaków Natura 2000, PLB 220009 Bory Tucholskie oraz w granicach Tucholskiego Parku Krajobrazowego. Teren działki względnie prosty. Wydzielona część działki to ogrodzone siedlisko, na terenie którego znajduje się budynek leśniczówki objęty opracowaniem oraz dwa budynki gospodarcze i dobudowa użytkowa. Działka jest uzbrojona: - zasilanie energetyczne napowietrzne, - ujęcie wody własne, - przydomowa oczyszczalnia ścieków, - przyłącze telefoniczne napowietrzne, - dojazd drogą powiatową zjazdem bezpośrednio do siedliska. Rodzaje występujących robót: roboty remontowe starych budynków, roboty betoniarskie, roboty murarskie, roboty izolacyjne, roboty dekarskie, roboty ciesielskie, roboty stolarskie, roboty tynkarskie, roboty malarskie, roboty elektroinstalacyjne, roboty instalacyjne wod-kan, CO, wentylacji, roboty wykończeniowe roboty glazurnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 10 i 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 2030 0045 1110 0000 0071 4370 z dopiskiem „Wadium Świt”. Z treści wadium wnoszonego w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b ustawy. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (określenie przedmiotu zamówienia), 3) kwotę gwarancji/poręczenia 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa), 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 ustawy) (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 6) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (wg załącznika nr 3 do SIWZ), Dokumenty wskazane w 8.3 i 8.6 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Dokumenty wskazane w pkt. 8.3 i 8.6 powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: 1) Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) Charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa 2 szczelnych zbiorników na wodę, do celów ppoż.
Dodano: 2021-06-14 - 1. „Przebudowa drogi gminnej (ul. Poprzeczna) nr 100436C w miejscowości Pigża na odcinku 459 metrów oraz drogi gminnej (ul. Wschodnia) nr 100434C w miejscowości Pigża na odcinku 715 metrów”.
Dodano: 2021-04-20 - „Przebudowa części pomieszczeń oraz termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku Domu Pogrzebowego w Kętach – etap I: termomodernizacja dachu oraz ścian zewnętrznych”
Dodano: 2021-03-05 - „Przebudowa drogi gminnej (ul. Dworska) nr 100317C w miejscowości Słomowo na odcinku 685 metrów”.
Dodano: 2021-03-05 - 1. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2005C poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku Łubianka – Zamek Bierzgłowski o długości 1,062 km”
Dodano: 2021-03-05 - 1. „Przebudowa drogi gminnej (ul. Grunwaldzka) nr 100377C w miejscowości Łubianka na odcinku 617 metrów oraz drogi gminnej (ul. Topolowa) nr 100326C w miejscowości Bierzgłowo na odcinku 900 metrów”
Dodano: 2021-03-05 - „Przebudowa drogi gminnej (ul. św. Piotra) nr 100420C w miejscowości Biskupice na odcinku 507 metrów, drogi gminnej (ul. Sienkiewicza) nr 100316C w miejscowości Przeczno na odcinku 442 metrów oraz drogi gminnej (ul. Gruntowa) nr 100321C w miejscowości Bierzgłowo na odcinku 763 metrów”.
Dodano: 2021-03-05 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2019C poprzez budowę drogi rowerowej w miejscowości Brąchnowo- etap 1 i 2
Dodano: 2021-03-05 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku mieszkalnego leśnictwa Marcinki o kancelarię leśnictwa wraz z dociepleniem ścian oraz wykonaniem odwodnieniem budynku
Dodano: 2021-03-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej drogi leśnej z leśnictwa Smardze do Leśnictwa Darnowiec wykonanej w technologii utwardzenia drogi gruntowej warstwą kamienia łamanego z odwodnieniem nawierzchni łącznie.
Dodano: 2021-02-23