Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2020-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 22170000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wejścia do budynku Ministerstwa Finansów od ul. Traugutta - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie zrealizowanie kompleksowej przebudowy wejścia do budynku Ministerstwa Finansów od strony ul. Traugutta. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej tj.: a) sporządzenie projektu budowlanego, b) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz informacji BIOZ. 2) Wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej Dziennik budowy. 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów z każdej branży. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób jego realizacji zawiera Wzór Umowy wraz z załącznikami nr 1- 3 stanowiący Załącznik I do SIWZ, przy czym: 1) Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowi Program funkcjonalno-użytkowy, 2) Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy stanowi Rzut pomieszczeń ( Inwentaryzacja), 3) Załącznik nr 3 do Wzoru Umowy stanowi Wizualizacja pomieszczeń, 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik I do SIWZ wszystkich prac i działań również tych nie ujętych w ust. 1-2, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa w tym przepisów techniczno - budowlanych oraz aktualnej wiedzy technicznej, w taki sposób, aby przedmiot zamówienia osiągnął cele, właściwości i parametry przedstawione w Programie funkcjonalno-użytkowym.. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę gdy dotyczy), osób, które będą wykonywać czynności z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku Nr 4 pkt II do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik I do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się posiadać ważną i opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej związaną z wykonywaniem działalności gospodarczej na planowany okres nie krótszy niż do ostatniego dnia realizacji przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł Wykonawca zobowiązuje się utrzymać ważność polisy w przypadku przedłużenia realizacji Umowy. 6. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: 1) ETAP 1 - wykonanie części przedmiotu zamówienia, określonej w ust. 1 pkt 1 lit. a i b. oraz ust. 3; 2) ETAP 2 - wykonanie części przedmiotu zamówienia, określonej w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-04-04 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-19 - Remont i aranżacja wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25
Dodano: 2024-03-14 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-02-23 - Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2024-01-15 - "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-01-03 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wiatrołapu w budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM, znak sprawy: AEZ/S-170/2023
Dodano: 2023-12-13 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-12-03 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-11-26