Przetargi.pl
Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap I, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń.

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2313676 , fax. 054 2313866
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2313676, fax. 054 2313866
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap I, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych oraz wykonanie materiałów i załączników specjalistycznych do uzyskania decyzji, umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej dla zadania pn.; Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap I, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń w celu zwiększenia zabezpieczenia przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej. Dla osiągnięcia planowanych celów, należy uaktualnić dokumentację zaprojektowanej przebudowy istniejącego wału przeciwpowodziowego, aby poprawić jego parametry techniczne. Wykonawca ( jednostka projektowa) przekaże zamawiającemu: 1 kpl. map sytuacyjno-wysokościowych, 1 kpl. wypisów z rejestru gruntów, 4 egz. materiałów do uzyskania decyzji środowiskowych, 4 egz. materiałów do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4 egz. raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, 4 egz. oceny oddziaływania inwestycji na obszar Natura 2000. W ramach aktualizacji dokumentacji należy wykonać: mapę urządzeń i obszaru chronionego w skali 1:25000, przygotowanie - aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych 1:1000 niezbędnych do wykonania zamówienia i uzyskania pozwoleń formalno-prawnych, w tym pozwolenia na budowę wraz z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów, materiały do wniosku o uzyskanie decyzji środowiskowej, materiały do wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego według wymogów ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227), raport o wpływie inwestycji na środowisko (§ 3.1. pkt 61 rozporządzenia Rady Ministrów z 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko, Dz. U. Nr 257, poz. 2573), aktualizację oceny oddziaływania inwestycji na obszar Natura 2000, Powyższe opracowania ( kompletne - tekst, mapy, rysunki itp. ), Wykonawca przekaże również w formie zapisu elektronicznego w formatach powszechnie stosowanych ( na płycie CD). Wyjściowymi materiałami do aktualizacji projektu przebudowy wału są opracowania: projekt techniczny pn. Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 -25+000, etap I, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń wykonany przez BSiPGWR BIPROMEL Sp. z o.o. w Warszawie w 2006 r. Ocena stanu technicznego wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 -25+000 wykonana prze Specjalistyczną Pracownię Projektową WAGA-BART w Warszawie w 2004 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP - podpunkty 1)-4) - oraz spełniają warunki określone w SIWZ, czyli tacy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykonali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, potwierdzone referencjami; 6) dysponują osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ. UWAGA: Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nieuzupełnienie ich w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, 4) Wykaz wykonanych z należytą starannością, w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, potwierdzonych referencjami, 5) Dokumenty potwierdzające, że prace wykazane w punkcie powyżej zostały wykonane z należytą starannością (referencje, opinie zamawiających), 6) Oświadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie, warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania, 7) Aktualne oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający jednoznacznie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej, niezbędnej przy wykonywaniu czynności, związanych z realizacją niniejszego zamówienia, 10) Harmonogram wykonania aktualizacji dokumentacji projektowej, 11) Zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach