Przetargi.pl
Przebudowa ul.Zielonej i Wschodniej w Dobrzeniu Małym

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4695524 , fax. 077 4695524
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Namysłowska 44 44
    46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
    tel. 077 4695524, fax. 077 4695524
    REGON: 91453545000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul.Zielonej i Wschodniej w Dobrzeniu Małym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze przedsiewziecie obejmuje przebudowe ul. Wschodniej i ul. Zielonej w m. Dobrzen Mały, gm. Dobrzen Wielki. polegające na : - wycince i karczowaniu kolidujących drzew - całkowitej rozbiórce wszystkich elementów drogowych i lokalnie ogrodzenia - odwiezienia drewna na skład, a złomu i gruzu z rozbiórek na wysypisko - budowe ogrodzen wg nowej lokalizacji - usunieciu wartwy ziemi urodzajnej z wywozem nadmiaru na skład - wykonaniu robót ziemnych z wywozem ziemi na wysypisko - wykonaniu zieleńców - wykonaniu warstwy mrozochronnej o grub.(15 cmul.schodnia) i ( 20cm ul.Zielona) z pospółki 0-20 mm - obramowaniu jezdni krawężnikiem betonowym 15*30 cm ułożonym na podsypce cement.- piaskowej i na ławie betonowej z oporem - wykonaniu ścieków przykrawężnikowych z kostki brukowej na ławie betonowej z oporem wg projektu - wykonaniu nawierzchni jedni o nastepującej konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfalowego 0/12,8 gr.4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 4 cm podbudowa z kruszywa 0-31,5 mm gr 25 cm - wykonaniu nawierzchni wjazdów bramowych o następującej konstrukcji: nawierzchniaz kruszywa gr. 15 cm( materiał z uprzedniej rozbiórki) warstwa mrozochronna z pospółki gr 10 cm -wykonaniu nawierzchni poboczy ulepszonych z kruszywa gr.15 cm ( materiał z uprzedniej rozbiórki) Ponadto przewiduje się wykonania oznakowania poziomego i pionowego Zestawienie ogólne powierzchni Powierzcnia jezdni z betonu asfaltowego = 2082,50m2 Powierzchnia ścieków przykrawężnikowych= 210,84m2 Powierzchnia krawężników betonowych=157,35m2 Powierzchnia wjazdów bramowych z kruszywa=276,20m2 Powierzchnia poboczy ulepszonych o nawierzchni z kruszywa=569,76m2 Powierzchnia utwardzona ogółem = 3293,65m2 Kanalizacja deszcowa Zakres rzeczowy - główne pozycje - kanały Dz 300 o cechach X Stream L = 40,5 m - kanały Dz 200 o cechach X Sstream L = 417,5 m - kanały Dz 160 mm PVC L = 49,5 m (przyłacza wpustów deszczowych) - zabudowa wpustów deszczowych ulicznych Wavin D315- szt. 20; - wykonanie obudowy wylotu WY-1 kanału DN300 do rowu; - zabudowa osadnika piasku Ps -szt. 1 - wykonanie obudowy wlotu WL DN300 - oczyszczenie istniejacego rowu na odcinku 40m - zabudowa studzienek kanalizacyjnych D425mm - 15 szt.; - zabudowa studzienek kanalizacyjnych slepych D600mm - 1 szt.; - korekta wysokosciowa elementów pokrywowych istniejacych sieci wod-kan. Rozbudowa oświetlenia ulicznego Projektowany zakres obejmuje: - wybudowanie obwodu oświetleniowego linią kablową YKY 3x16 mm2 o łącznej długości 97,0 m. od istniejącego słupa nr 223 linii napowietrznej n/n do projektowanych słupów oświetleniowych nr 223/1 i 223/2 przy drogach gminnych ? ul. Wschodniej i Zielonej w m. Dobrzeń Małe, gm. Dobrzeń Wielki, - zabudowę opraw oświetleniowej nr 223/1 i 223/2 na projektowanych słupach aluminiowych typu SAL-80 z wysięgnikami jednoramiennymi 0,5 m., - zabudowanie na słupie nr 223 odgromnika typu GX0 Lovos-440/5, Zakres projektowanego oświetlenia ulicznego pokazano na planie sytuacyjnym rys. nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy- Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Zdolność techniczna-Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.Sprzęt- Posiadać lub mieć dostęp do sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania zadania. 5.Zamówienie-Wykonali (zakończyli) jako główny wykonawca w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości 600.000,00 zł 6.Uprawnienia -Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej) w specjalnościach: uprawnienia drogowe, w zakresie sieci sanitarnych 7.Zatrudnienie-Zatrudniać na podstawie umowy o pracę co najmniej 10 osób 8. Średni obrót -Posiadać roczny średni obrót w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości 700 000,00 zł. 9.Warunki gwarancji-Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Dane finansowe- Sprawozdanie finansowe tj bilans oraz rachunek zysku i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 8.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 9.Oświadczenie z art.22 oświadczenie z art.22 10.Wykaz sprzętu-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 11.Wykaz robót zlecanych podwykonawcom - Rodzaj powierzonej części oraz zakres zamówienia 12.Wykaz przeciętnej liczby zatrudnionych-Zatrudniać na podstawie umowy o pracę co najmniej 10 osób 13.Harmonogram-Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. 14.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. 15.Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach