Przetargi.pl
Przebudowa ul.Waryńskiego w Koszalinie

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul.Waryńskiego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przebudowę ul.Waryńskiego w Koszalinie Branża drogowa: Nawierzchnia z SMA -3125 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej -3397m2 Nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 15/17 cm - 114 m2 Wprowadzenie stałej organizacji ruchu Branża teletechniczna: Budowa studni kablowych - 2 szt Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur żelbetowych o średnicy 800 mm - 92,5m Kanały z rur żelbetowych o średnicy 600 mm - 89,5m Kanały z rur betonowych o średnicy 400 mm - 89,5m Kanały z rur betonowych o średnicy 300 mm - 25m Kanały z rur PCW pełnościenne o średnicy 200mm - 313m Kanały z rur PCW pełnościenne o średnicy 160mm - 167,76m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1600mm - 5 studni Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500mm - 4studnie Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm - 17studni Wodociąg: Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 110mm - 321,5m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm - 36,5m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 90mm - 25m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 32mm - 111m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 250mm - 4m Gaz: Montaż rurociągów z rur prostych polietylenowych ( HDPD) o średnicy 180mm - 56m Montaż rurociągów z rur prostych polietylenowych ( HDPD) o średnicy 125mm - 24m Rury ochronne o średnicy nominalnej 200mm - 11m Rury ochronne o średnicy nominalnej 300mm - 54m Rury ochronne o średnicy nominalnej 150mm - 13m Branża elektryczna: Ułożenie kabli oraz przestawienie 5 słupów oświetleniowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK II Oddział w Koszalinie 08 1090 1711 0000 0001 0656 6753 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: rozkładarka mas bitumicznych min. 1 szt., walec do zagęszczania mas asfaltowych min. 2 szt., zagęszczarka - min. 4 szt., koparko ładowarka min. 2 szt., samochód samowyładowczy min. 4 szt.,. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) oraz po jednej osobie posiadającej uprawnienia kierownika robót branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. 5) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z budową lub przebudową lub remontem dróg, których łączna wartość wynosi minimum 3.000.000,00 zł, a zakres ich obejmował: - przebudowę/budowę/remont nawierzchni bitumicznych - 2.000,00m2, - przebudowę/budowę/remont nawierzchni chodników - 1.600,00 m2 - przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej - 200,00 m 6) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. 7) posiadają środki finansowe w wysokości minimum 500.000,00 złotych na realizację zadania. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4); w przypadku własnych narzędzi i urządzeń pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 1) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 2) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 3) w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 8) Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. 9) Aktualna informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych, min. 500.000,00 złotych lub zdolność kredytową Wykonawcy- wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. Pozostałe dokumenty: 10) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 11) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach