Przetargi.pl
Przebudowa ul. Stokrotki w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Stokrotki w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Przebudowa ul. Stokrotki w Knurowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy ul. Stokrotki w Knurowie od skrzyżowania z ul. Jęczmienną do skrzyżowania z ul. Wolności wraz z odgałęzieniami bocznymi, z wyłączeniem prowadzenia robót na działce nr 3539/6, a w szczególności: 1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru grafitowego grub. 8 cm; b) warstwa podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm; c) górna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego frakcji 0/31,5 gr. 8 cm; d) dolna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 31,5/63, grub. 15 cm; e) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm; f) geowłóknina separacyjna; g) wymiana warstwy gruntu na grunt niewysadzinowy G1 o wskaźniku CBR=25% gr. 40 cm; 2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową na wyniesionych skrzyżowaniach i progu płytowym, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego grub. 8 cm; b) warstwa podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm; c) górna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego frakcji 0/31,5 gr. 18 cm; d) dolna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 31,5/63, grub. 15 cm; e) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm; f) geowłóknina separacyjna; g) wymiana warstwy gruntu na grunt niewysadzinowy G1 o wskaźniku CBR=25% gr. 40 cm; 3) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Holland koloru szarego o grub. 8 cm z obustronną opaską koloru grafitowego; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 4 cm; c) podbudowa tłuczniowa z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 0/31,5 grub. 10 cm, d) warstwa piasku gr. 10 cm; 4) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego bezfazowa grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 4 cm; c) podbudowa tłuczniowa z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 0/31,5 grub. 10 cm; d) warstwa piasku gr. 10 cm; 5) wykonanie zjazdów do posesji wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego bezfazowa grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 4 cm; c) górna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 0/31,5 grub. 8 cm; d) dolna warstwa podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego, łamanego, frakcji 31,5/63 grub. 15 cm; e) warstwa piasku grub. 10 cm; 6) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) wpusty uliczne ? 500 z uchylną kratą bez zatrzasku i koszami - 43 szt.; b) odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym - ok. 66 mb; c) studnie rewizyjne betonowe ? 1200 z pokrywą nastudzienną - 27 szt.; d) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 630 - ok. 167 mb; e) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 500 - ok. 411 mb; f) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 400 - ok. 195 mb; g) przykanaliki z rur PVC ? 200 - ok. 316 mb; h) przykanaliki z rur PVC ? 110 - ok. 93 mb; 7) wykonanie oświetlenia ulicy, w tym: a) słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wys. 8 m z pojedynczym wysięgnikiem, na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy - 21 kpl.; b) słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wys. 8 m z podwójnym wysięgnikiem, na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy - 2 kpl.; c) kable oświetlenia ulicznego - ok. 1075 mb; d) szafa oświetlenia ulicznego - 1 kpl.; 8) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu; 9) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu; 10) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przestawienie słupa linii napowietrznej nN zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy i obsianie trawą, itp.). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa z wyłączeniem robót zaprojektowanych na działce nr 3539/6 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia: a) termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. b) termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty podpisania umowy. c) termin zakończenia - zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu, z tym, że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 25 tygodni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 175 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach