Przetargi.pl
Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie II Etapu zadania, tj. wykonanie przebudowy ul. Reymonta w Knurowie z wyłączeniem wykonanej w I Etapie przebudowy dwóch odcinków ul. Reymonta (ulic bocznych od ul. Puszkina) oznaczonych na planie zagospodarowania terenu w dokumentacji projektowej jako: odcinek nr 1 i odcinek nr 3, a w szczególności: 1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy i nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową, w tym: a) kostka betonowa grub. 8 cm; b) warstwa podsypki cementowo - piaskowej grub. 3 cm; c) podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, niesortowanego 0/63, stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm; d) wymiana warstwy gruntu na pospółkę o CBR=25% gr. 40 cm; 2) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm; c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm; 3) wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego, kamiennego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 grub. 20 cm; d) wymiana warstwy gruntu na pospółkę o CBR=25% gr. 40 cm; 4) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) wpusty uliczne ? 500 z uchylną kratą z zatrzaskiem i koszami - 8 szt.; b) studnie rewizyjne betonowe ? 1200 z konusem - 2 szt.; c) studnia rewizyjna betonowa ? 1200 z płytą pokrywową - 1 szt.; d) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 315 - ok. 60,00 mb; e) przykanaliki z rur PVC ? 200 - ok. 48,00 mb; 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu; 6) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu z zdezaktualizowanym zatwierdzeniem udostępniony przez Zamawiającego; 7) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 5), wykonanym przez Wykonawcę; 8) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 6), wykonanym przez Wykonawcę; 9) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy i obsianie trawą, itp.). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia 1) Termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy. 2) Termin dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. 4) Termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5) Termin zakończenia - zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu, z tym, że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 22 tygodnie od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 154 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach