Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Zygmunta Starego

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Zygmunta Starego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie obiektu, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową pn. Przebudowa ulicy Zygmunta Starego, warunkami określonymi w Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i siwz, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Przebudowę ulicy o długości 350 mb - rozbiórka istniejącej nawierzchni, wymiana krawężników betonowych 15x30 i 20x30 cm, wykonanie nawierzchni jezdni z wydzieleniem miejsc postojowych i zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej gr 8 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm. 2.2. Oświetlenie uliczne - zabudowa 1 szt słupa wraz z osprzętem. Słup stalowy, ocynkowany wys. 5m, montowany na fundamencie F 100. Oprawy 70W w II klasie ochronności. Budowa linii kablowej YAKY 4 x25mm2 dług. 30 mb. 2.3. Kanalizacja deszczowa - budowa kanału deszczowego dług. 302 m, z rur o śr. 200x5,9, 250x7,3 i 315x9,2 typu S, łączonych na uszczelkę gumową, budowa i montaż studni żelbetowych śr. 1200- szt.8 wraz z pierścieniami odciążającymi 153x193/20 i pokrywami żelbetowymi typu ciężkiego śr. 164/60 cm, budowa i montaż wpustów deszczowych z kratą zamykaną i koszem typu ciężkiego - szt. 16 wraz z pierścieniami odciążającymi. 3.Parametry drogi: - droga - jednojezdniowa, dwukierunkowa, - przekrój poprzeczny jezdni - uliczny, - długość drogi - 350 mb, - powierzchni drogi - 2350 m2 - szerokość jezdni - 6,0 m i 4,75 m, - spadek poprzeczny jezdni 2%: daszkowy dla szer. 6,0m, jednostronny dla szer. 4,75m, - miejsca postojowe o wymiarach 2,30x4,50 m, - ciągi piesze szerokości 1,50 m, - klasa drogi - D, - kategoria ruchu - KR1, - grupa nośności gruntu G1. 4.Zakres prac 4.1. Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe, - zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy, - przesadzanie drzew i krzewów, - rozbiórka krawężników betonowych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, obrzeży betonowych, chodników, - zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia podziemnego - układanie rur ochronnych. 4.2. Konstrukcja nawierzchni. 4.2.1. Nawierzchnia jezdni - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm - krawężnik betonowy: 30x20cm dla odcinka jezdni szer. 6,0m, 30x15 dla odcinka jezdni szer. 4,75m, na ławie betonowej z oporem. 4.2.2. Nawierzchnia zjazdów - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, - podbudowa z mieszanki betonowej 5 Mpa gr. 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - obrzeża betonowe grafitowe 30x8cm 4.2.3. Nawierzchnia chodnika - nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - obrzeże betonowe 30x8cm. 4.3. Odwodnienie - kanał z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200, 250, 315mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu i koszem na zanieczyszczenia, - na wszystkich studniach kanalizacji deszczowej i sanitarnej, a także na wpustach ulicznych należy zastosować betonowe pierścienie odciążające i płyty nastudzienne, - wymiana przyłącza wodociągowego stalowego na rury PE śr. 40 mm, - próba wodna szczelności kanałów. 4.4. Oświetlenie - słup oświetleniowy, stalowy, ocynkowany, wys. 5m (w kolorze jak istniejące) wraz z osprzętem, oprawa metalohalogenkowa o mocy 70W, klosz oprawy wykonany z materiału odpornego na promieniowanie UV oraz odpornego na uderzenia, - linia kablowa YAKY 4x25mmm2 - uziemienie 4.5. Oznakowanie: - stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe- szt. 13: znaki z grupy wielkości średniej -A7 i znaki z grupy wielkości małe - B-2, D-1, D-2, D4a, D-6 z licem z folii odblaskowej I generacji na słupkach śr. 50 mm - tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót: wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona, uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę. 4.6. Roboty uzupełniające - założenie rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe zgodnie z warunkami technicznymi i projektem, - rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników, - regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, - wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki i nadmiaru gruntu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - zabezpieczenie przed zniszczeniem i ochrona stałych znaków stabilizowanej osnowy geodezyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: - 1 robotę budowlane, których przedmiotem, każdej z nich było wykonanie nawierzchni jezdni, placów postojowych, parkingów lub chodników z kostki brukowej betonowej o pow. min 1000 m2, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.1.1. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.1.2. Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót w takim stopniu szczegółowości, by jednoznacznie wskazywał, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1.2.1. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. 1.2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.2.1. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 1.2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13. Kopię wniesienia wadium ( kopia przelewu, gwarancji itp.) 14. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach