Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy w Darłowie: Zgodnie z decyzją nr 167/2009 pozwolenia na budowę, Uwaga! Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszczono fragmenty dokumentacji dotyczące tylko i wyłącznie zadania polegającego na przebudowie ul. Zygmunta III Wazy. Załączona decyzja odnosi się również do innych ulic Darłówka Zachodniego. Wykonawca winien wycenić roboty następujących branż: drogowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. - w zakresie kanalizacji deszczowej należy wycenić wykonanie robót br. kanalizacji deszczowej od studni D7.3 (bez samej studni) do studni D7.7 wraz z przykanalikami. Odcinek od studni D7 do D7.3 został wykonany; - w zakresie oświetlenia ulicznego wycenie należy poddać wykonanie oświetlenia ulicy (3 szt. lamp) oraz kabel zasilający. Włączenie do istniejącego oświetlenia dokonać poprzez zasilanie z istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się przy ul. Władysława IV (vis a vis ul. Zygmunta III Wazy) przeciskiem pod nawierzchnią ulicy (zgodnie z załączonym schematem do istniejącego słupa nr 109); - lampy oświetleniowe muszą swoją formą nawiązywać do zamontowanych na ul. Władysław IV; - w zakresie branży drogowej nawierzchnia z kostki betonowej kolor grafit gr. 8 cm na całym ciągu pieszo-jezdnym w trzech formatach systemowych (kostki o rożnych wymiarach) - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 2km. Przewieziony we wskazane miejsce urobek należy rozplantować; UWAGA !!! W przypadku gdy opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia w załączonych dokumentacjach projektowych oraz załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje na materiały opisane znakami towarowymi, nazwami producentów, norm, europejskich ocen technicznych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Wykonawca wskazać będzie musiał, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto m .in. - wykonywanie robót zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. - organizacja i zagospodarowanie zaplecza budowy, - sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu programu zapewnienia jakości, - pełna obsługa geodezyjna przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych wykonawstwem, - sporządzenie protokołów badań i sprawdzeń oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, - po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii i dostarczenie jej Zamawiającemu w dniu odbioru, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.2 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace z zakresu branży drogowej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie: robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, elementów ulic) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach