Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Jeleniej Górze

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Jeleniej Górze w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni wraz z chodnikami, odwodnieniem ulicy oraz oświetleniem ulicznym. Zamówienia obejmuje: a. wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej - 3050 m2, b. wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej wraz z wjazdami i dojściem do każdej posesji - 890 m2, c. ustawienie krawężników 150x300x1000 mm na ławie betonowej - 1150 m, d. ustawienie obrzeży betonowych 80x300x100 - 467 m, e. odwodnienie pasa drogowego poprzez wpusty uliczne, typowe studnie kanalizacji deszczowej włączone za pośrednictwem przykanalików, f. wymianę istniejącego oświetlenia drogowego w ilości 11 szt. wraz z dodaniem 3 nowych punktów na istniejących słupach, oraz wymianę kabla napowietrznego wraz z montażem szafki energetycznej wyposażonej w nowy punkt zapalania oświetlenia. g. wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i oznakowania pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienie wadium w wysokości 31.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy krajowi i zagraniczni, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 -tekst jednolity oraz DZ. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058), a w szczególności Wykonawcy którzy spełnią poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanym w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednym zamówieniem o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację budowy lub remontu drogi. Wysokość minimalna zamówienia w zakresie podobnych kosztów robót została ustalona przez Zamawiającego na poziomie 1.000.000,00 zł brutto, a koszty wykonanych robót oceni z tolerancją 10% w dół.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy) 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), 5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych 500.000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 500.000,00 PLN na zadanie na które składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Harmonogram rzeczowo-finansowy - wstępny (aktualizacja dokonana zostanie w dniu podpisania umowy), 7. Dowód wniesienia wadium, 8. Wypełnione załączniki do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach