Urząd Miasta i Gminy w Skępem ogłasza przetarg
- Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2877201 w. 27 , fax. 054 2877204
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skępem
ul. Kościelna 2 2
87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2877201 w. 27, fax. 054 2877204
REGON: 00054707500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Zielonej wraz z miejscami postojowymi od km 0+173,57 do km 0+221,65 w ramach realizacji inwestycji Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ulicy Zielonej wraz z miejscami postojowymi od km 0+173,57 do km 0+221,65 w ramach realizacji inwestycji Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym zawierającym przedmiar robót oraz załącznikiem nr 6 prezentującym zakres realizowanej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych; 1.4 wykonali jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegająca na budowie, przebudowie dróg lub parkingów w technologii kostki brukowej; 2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. l Prawa zamówień publicznych, 2.2 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.5 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr l, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.5 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 1.6 kosztorys ofertowy. 2. Inne dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1.1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób i podmiotów, na które ustawa nakłada obowiązek posiadania uprawnień (załącznik nr 3), 2.1.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skepe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic w Bydgoszczy w 2016 roku - pakiet III
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Ogrody w miejscowości Ciele.
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi osiedlowej Chrząstowo I
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wybranowo gmina Rojewo
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana przyłączy cieplnych przy ul.22 Stycznia i ul.900 Lecia w Mogilnie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-30 - Budowa ulic: Jasinieckiej, Trybowskiego i Matki Teresy z Kalkuty na terenie Osiedla Eskulapa w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-30 - Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ul. Jesionowej z wylotem do Kanału Noteckiego w Łochowie
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-16