Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Dolicach.

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 81168421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Dolicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie przebudowy drogi powiatowej numer 1716Z - ulicy Wojska Polskiego w Dolicach odcinek od km 0 + 000,0 do km 0 + 700,0 i odcinek od km 0 + 000,0 do km 0 + 154,0 w tym: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 5116 m2; b) zjazdy do przyległych posesji o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, o całkowitej powierzchni 1257 m2; c) chodniki i ścieżki pieszo – rowerowe z brukowej kostki betonowej, o całkowitej powierzchni 3667 m2; d) pobocza i zieleńce humusowane i obsiane trawą, o całkowitej powierzchnia 1566 m2; e) oznakowanie poziome o całkowitej powierzchni – 160 m2; f) oznakowanie pionowe – 26 szt.; g) kanalizacja deszczowa o łącznej długości - 900 m oraz h) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową. 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego. 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót; w tym oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca budowy na plac; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót złomu, odpadów, urobku ziemi, drewna których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał niżej wymienionych uszczegółowień rozwiązań ujętych w projekcie wykonawczym: 1) wszystkie roboty budowlane dla głównego ciągu ulicy Wojska Polskiego tj. na odcinku od km 0 + 000,0 do km 0 + 700,00 należy wykonywać pod ruchem tj. przy częściowym zajęciu jezdni i wprowadzeniu ruchu wahadłowego za wyjątkiem wykonywania robót związanych z wykonaniem warstwy ścieralnej jezdni. Na czas wykonywania robót związanych z warstwą ścieralną jezdni ciągu głównego dopuszczono całkowite zamknięcia drogi na okres łącznie do 3 dni kalendarzowych; 2) roboty budowlane dla odcinka dolotowego ulicy Wojska Polskiego tj. na odcinku od km 0 + 000,0 do km 0 + 154,00 dopuszczono całkowite zamknięcie tego odcinka dróg; 3) destrukt bitumicznych pochodzący z frezowania nawierzchni jezdni należy załadować, rozładować oraz przetransportować na plac składowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże plac składowy zlokalizowany w miejscowości Dolice; 4) gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni (jezdni, chodników, zjazdów), podbudowy, oraz kruszywo staro użyteczne pochodzące z rozbiórki podbudowy Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) drewno, karpinę, gałęzie i pozostałości po wycince i karczowaniu drzew i krzewów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) elementy pochodzące z przewidzianych do rozbiórki sieci uzbrojenia terenu stanowią własność poszczególnych właścicieli sieci, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić demontaż tych elementów w taki sposób aby nie powodować zbędnych uszkodzeń, zdemontowane elementy należy przekazać protokolarnie właścicielowi sieci; 8) Zamawiający dokonał zmiany w zakresie rozwiązań projektowych dla branży drogowej „ZNAK” Drogowej Pracowni Projektowej. Ciąg pieszo – rowerowy zlokalizowany po prawej stronie będzie przebiegał jako ciągły ciąg komunikacyjny, który będzie przecinał zjazdy do przyległych posesji. Przyjęto a) ciąg pieszo - rowerowy z brukowej kostki betonowej bezfazowej koloru szarego gr. 8,0 cm. b) chodniki i dojścia do posesji z brukowej kostki betonowej fazowanej koloru szarego gr. 8,0 cm. c) opaskę z brukowej kostki betonowej fazowanej koloru szarego gr. 8,0 cm. d) zjazdy do posesji z brukowej kostki betonowej fazowanej koloru czerwonego gr. 8,0 cm. 9) Zamawiający dokonał zmiany w zakresie rozwiązań projektowych dla sieci kanalizacji deszczowej autorstwa „ZNAK” Drogowej Pracowni Projektowej, wykonano projekt zamienny sieci kanalizacji deszczowej, który dołączono jako odrębne opracowanie. 10) w związku z wprowadzeniem po opracowaniu dokumentacji projektowej do powszechnego stosowania wytycznych technicznych Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad WT-1 2014 „Kruszywa. Wymagania techniczne” oraz WT-2 część 1 „Mieszanki mineralno – asfaltowe. Wymagania techniczne” i WT-2 część 2 „Wykonanie warstw nawierzchni asfaltowych. Wymagania techniczne” określone w niżej wymienionych szczegółowych specyfikacjach technicznych D.04.07.01. Podbudowa z betonu asfaltowego D.04.08.01. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną D.05.03.05. Nawierzchnia z betonu asfaltowego D.05.03.13. Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo – grysowej ( SMA ) Wymagania dotyczące materiałów, ich właściwości fizyczno – chemicznych oraz parametry techniczno – eksploatacyjne należy stosować adekwatnie jak wskazane w w/w/ WT-1 2014 oraz WT-2 część 1 2014 i WT-2 część 2 2016. Wyżej wymienione wytyczne techniczne WT-1 i WT-2 część 1 i część 2 dołączono w formacie pdf do SIWZ. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Wykonawczy (branża: drogowa, sanitarna, energetyczna, teletechniczna, kanalizacja deszczowa); 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dla wszystkich branż) – określające standardy jakościowe; 3) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ); 4) stała organizacja ruchu; 5) przedmiary robót – załącznik nr 7 (od 7A do 7H) do SIWZ oraz przygotowane na tej podstawie kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 (od 8A do 8H) do SIWZ; będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 niniejszej SIWZ - załącznik nr 2 (część I i II) do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej – załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Inne wymagane dokumenty: a) załączniki od nr 8A do nr 8H do SIWZ – kosztorysy ofertowe b) szczegółowy harmonogram wykonania robót, określający asortyment i zakres robót oraz planowany termin ich wykonania (w przypadku jeżeli termin zostanie skrócony co najmniej o 10% od wskazanego przez Zamawiającego); c) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); d) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); e) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach