Przetargi.pl
Przebudowa ulicy wewnętrznej na osiedlu Sobieskiego od ul. Jana Pawła II do przedszkola Nr 1 w Łasku

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy wewnętrznej na osiedlu Sobieskiego od ul. Jana Pawła II do przedszkola Nr 1 w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę na Osiedlu Sobieskiego w Łasku, ulicy wewnętrznej od ulicy Jana Pawła II do Przedszkola Nr 1 dł. 219,5 m. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wymianie podbudowy i nawierzchni jezdni oraz chodników: Część A na odcinku PT1-PT3, wydzieleniu miejsc postojowych przy Przedszkolu na odcinku KT1-KT3 o długości 151,5 mb oraz Część B na odcinku KT2-PT2 o długości 68 mb, w tym: 1. roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i chodników, krawężników, obrzeży oraz wywóz gruzu na odległość do 3 km; 2. roboty ziemne; 3. ustawienie krawężnika ulicznego 15x30x100 cm na ławie betonowej; 4. wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z warstwy piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa; 5. podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm o Rm=6,9MPa na odc. PT1-KT1, PT2-KT2 wraz z miejscami postojowymi; 6. nawierzchnia jezdni na odc. PT1-KT1, PT2-KT2 wraz z miejscami postojowymi z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm oraz na odc. PT3-KT3 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm ; 7. wbudowanie obrzeży o wymiarach 6x20x100 cm; 8. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizującego z cementem o gr. 8 cm o Rm=1,5MPa; 9. regulacja pionowa zaworów i studzienek; 10. oznakowanie pionowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. zamówienia związane z budową dróg o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda. Wskazane roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym należy złożyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.7. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., 2.4., 2.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1. - 2.5., muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach