Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Wałowej na odcinku od drogi krajowej nr 12 do boiska piłkarskiego w miejscowości Serby

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Wałowej na odcinku od drogi krajowej nr 12 do boiska piłkarskiego w miejscowości Serby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego, stabilizowanego mechanicznie, regulacja pionowa studni kanalizacyjnych rewizyjnych, wykonanie nawierzchni z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium zamawiający ustala na kwotę 2.000,00 zł. 2. Termin wnoszenia wadium - do dnia składania ofert do godz. 10.00 3. Wadium można wnieść w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszc
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia (wg wymogów Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykażą, że wykonali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zadania inwestycyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - 3 lata. 2. Spełnieniem warunków określonych w punkcie 1 będzie przedłożenie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w dziale VI SIWZ oraz przygotowanie oferty wg wymogów określonych w dziale X SIWZ. 3. Zamawiający sprawdzi prawidłowość sporządzenia i aktualność dokumentów określonych w dziale VI. Ocena spełnienia przez wykonawców tych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zostanie zawarta na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt 1-10, ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy PZP) - wg zał. nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z projektem, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, placem budowy, warunkami umowy i nie wnosi zastrzeżeń (zał. nr 6 do SIWZ). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa . Dokumenty jw. należy dołączyć do oferty (wg wzoru - zał. nr 7 do SIWZ). 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zbliżonych do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (wg wzoru nr 8 do SIWZ). 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach