Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Świerkowej w Suwałkach - etap II (na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Papieża Jana Pawła II

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Świerkowej w Suwałkach - etap II (na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Papieża Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Świerkowej w Suwałkach - etap II (na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Papieża Jana Pawła II). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, przedmiary robót i szczegółowe specyfikacje techniczne. Zamawiający dzieli zadanie przebudowy ul. Świerkowej pod względem uzyskania przejezdności jezdni głównej (min. warstwa wiążąca) na 2 etapy, tj.: - I - etap - od skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Nowomiejską i Jana Pawła II do skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Klonową (wraz ze skrzyżowaniem). - II - etap - od skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Klonową do skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Kolejową. Zamawiający wyznacza zakończenie robót I etapu do dnia 15 lipca 2016 r. tj. uzyskanie przejezdności na ciągu głównym (min. warstwa wiążąca). Za nieterminowe wykonanie robót I etapu Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego jednorazową karę finansową w kwocie 200.000,00 złotych/brutto. W odniesieniu do II etapu dopuszcza się całkowite zamknięcie jezdni na czas robót, ale na odcinkach zapewniających możliwość objazdu dla dróg krzyżujących się. Odcinki te zostaną uzgodnione na etapie zatwierdzeń projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Bezwzględnie w trakcie prowadzenia prac przy całej przebudowie ul. Świerkowej wymagane jest zapewnienie dojazdu dla wszystkich właścicieli przyległych posesji oraz przejście pieszym o szerokości min. 2m. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty nawierzchniowe w taki sposób, aby był możliwy przejazd dla pojazdów uprzywilejowanych, zaopatrzenia, służb komunalnych oraz innych pojazdów obsługujących gestorów sieci. 3. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z o.o., ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki zgodnie z zawartą umową w dniu 31.12.2015 r. z Miastem Suwałki zapłaci wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu za wykonane prace przy budowie kanalizacji sanitarnej. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 5.Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8.W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy 00/100 złotych) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007, Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Bank Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 19.02.2016 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum 3 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach