Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY ŚWIERKOWEJ NA ODCINKU OD UL. SIKORSKIEGO DO UL. KOSTKI NAPIERSKIEGO I ŁĄCZNIKA UL. GÓRNEJ Z UL. ARMII KRAJOWEJ

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, ul. 1 Praskiego Pułku 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 773-60-27 , fax. 022 773-60-99
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    ul. 1 Praskiego Pułku 33 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 773-60-27, fax. 022 773-60-99
    REGON: 01525966300193
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY ŚWIERKOWEJ NA ODCINKU OD UL. SIKORSKIEGO DO UL. KOSTKI NAPIERSKIEGO I ŁĄCZNIKA UL. GÓRNEJ Z UL. ARMII KRAJOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Świerkowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Kostki Napierskiego i łącznika ul. Górnej z ul. Armii Krajowej. Realizacja obejmuje: 1. Roboty drogowe: a) Wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych z wywiezieniem ziemi i gruzu na odległość 20 km. b) Wykonanie nawierzchni jezdni o konstrukcji: - warstwa odsączająca z pospółki - gr. 10 cm.; - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 23 cm.; - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3cm.; - kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm. c) Wykonanie zjazdów i chodnika do posesji o konstrukcji: - warstwa odsączająca z pospółki - gr. 10 cm.; - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. - gr. 15 cm.; - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3cm.; - Kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm. d) Wykonanie pobocza filtracyjnego: - warstwa odsączająca z pospółki - gr. 10 cm.; - warstwa filtracyjna z tłucznia płukanego (frakcja 31,5-63 mm) owiniętego w geowłókninie. - gr. 20cm.; - podsypka piaskowa o gr. 3cm.; - płyty ażurowe typu EKO wypełnione kruszywem płukanym, kolor szary, e) wykonanie humusowania z obsianiem 5 cm f) wykonanie regulacji: - zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacji sanitarnej i teletechniki; g). Wykonanie organizacji ruchu: - progi zwalniające; - oznakowanie pionowe; - oznakowanie poziome; - elementy odblaskowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332420
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót drogowych w zakresie budowy jezdni lub ciągu pieszo-jezdnego o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł (brutto) każda lub zamiennie jednej roboty drogowej j.w. o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (brutto). Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności wykazanej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót drogowych w zakresie budowy jezdni lub ciągu pieszo-jezdnego o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł (brutto) każda lub zamiennie jednej roboty drogowej j.w. o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (brutto). Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -wzór stanowi załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności wykazanej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - wzór stanowi załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz - Części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej, która będzie podstawą do sporządzenia kosztorysów powykonawczych - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną