Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Stanisława Dubois od Nr 10 - 28 w Zgierzu

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Stanisława Dubois od Nr 10 - 28 w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę chodnika na ulicy Stanisława Dubois na odcinku od ul. Cezaka do ul. Mielczarskiego po stronie parzystej w Zgierzu oraz budowę utwardzonego parkingu (do 10 miejsc postojowych) wg załączonej mapki (załącznik nr 3). Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). Przedmiar robót (załącznik nr 2) należy traktować, jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Przed złożeniem oferty oraz wykonaniem przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna na ul. Dubois. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Ścięcie drzew - 8 szt.; 2) Karczowanie pni drzew - 8 szt.; 3) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej z wywozem - 346,0 mb; 4) Rozebranie ławy betonowej na podsypce piaskowej wywozem - 346,0 mb; 5) Rozebranie obrzeży betonowych z wywozem - 214,3 mb; 6) Demontaż chodnika płyt chodnikowych - 62,03 m2; 7) Rozebranie nawierzchni asfaltowej chodnika - 880,95 m2; 8) Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - 346,0 mb; 9) Wykonanie nowych krawężników betonowych - 346 mb, w tym 82 mb zatopionych; 10) Wykonanie nowych obrzeży betonowych - 214,3 mb; 11) Wykonanie nowego chodnika z płyt chodnikowych - 930,98 m2; 12) Korytowanie i wykonanie podbudowy pod parking - 436,5 m2; 13) Wykonanie nawierzchni parkingu z kostki brukowej szarej o gr. 8 cm - 428,51 m2 14) Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem wokół parkingu - 113,06 mb; 15) Wykonanie nowych krawężników betonowych wokół parkingu - 113,06 mb; 16) Przestawienie krawężników betonowych (na prostej i łukach) - 46 mb; 17) Przełożenie nawierzchni z trylinki - 57,5 m2; 18) Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna parkingu. II. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę jak również ze zdemontowanych obrzeży i krawężników; 2) Materiały, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 2a) Z utwardzenia wyłączono zjazd do posesji Dubois 10a; 3) Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przewieźć je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 3 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nieprzydatny, zanieczyszczenia - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające; 4) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej jakości robót i wbudowanych materiałów; 5) Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny oraz wykonania i utrzymania niezbędnego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zadania, a także do jego demontażu po robotach (całość winna być uwzględniona w cenie umownej); 6) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizowałaby wszelkie uciążliwości związane z robotami dla okolicznych mieszkańców; 7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: wszelkie pomiary geodezyjne, koszty prób, badań, odbiorów, odtwarzania terenów do stanu pierwotnego i inne określone w opisie przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy; 8) Roboty drogowe należy prowadzić odcinkami w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. O zamknięciu odcinków chodnika i zajazdów należy powiadomić mieszkańców lokalnymi ogłoszeniami z zamieszczeniem ogłoszeń na tablicach osiedlowych oraz słupach ogłoszeniowych z 7-dniowym wyprzedzeniem. UWAGA: W przypadku opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie pod względem głównych, istotnych parametrów technicznych przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości i trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. III. Załączniki: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. 1; 2. Przedmiar robót - zał. 2; 3. Mapka - zał. 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach