Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.milanowek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia publicznego stanowi przebudowa nawierzchni ulicy Spółdzielczej w Milanówku, poprzez ułożenie nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie ul. Spółdzielczej (dz. ew. nr 52 obręb 05-17). Planowana przebudowa nie zmienia trasy istniejącej drogi, mieści się w krawędziach istniejącego pasa drogowego i wykorzystuje istniejącą podbudowę dla ułożenia nakładki asfaltowej. Długość przewidywanej nakładki wynosi 192,00 m, natomiast szerokość 5,00 m. 2. Zakres robót przewidzianych niniejszym zamówieniem obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 8cm – około 50m2; 2) rozbiórka istniejącej trylinki – około 55 m2; 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm – ok. 935,00 m2; 4) ustawienie krawężnika i opornika betonowego na ławie betonowej z oporem – około 458,00 m; 5) ułożenie siatki szklanej powlekanej asfaltem - ok. 935,00 m2; 6) oczyszczenie i skropienie podbudowy pod warstwę wiążącą oraz warstw konstrukcyjnych bitumicznych - ok. 935,00 m2; 7) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wyrównawcza AC 16W – gr. po zagęszczeniu 6cm - ok. 935,00 m2; 8) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna AC 11S – gr. po zagęszczeniu 4cm - ok. 935,00 m2; 9) wykonanie koryta pod pobocze chłonne gr. 50cm – ok. 250,00 m2; 10) wykonanie dolnej warstwy kruszywa 16-32 gr. 40cm oraz górnej warstwy kruszywa 4-32 gr. 10cm na poboczu chłonnym – ok. 250,00 m2; 11) wykonanie zjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej wraz z korytowaniem – 15cm i stabilizacją z kruszywa łamanego 15 cm - ok. 172,50 m2; 12) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do wymiany na nowe takich elementów infrastruktury jak: skrzynki od zasuw, hydrantów, kratek ściekowych, włazów na studniach rewizyjnych. Elementy stare Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 4. Regulację studni betonowych należy wykonać przy pomocy pierścieni regulacyjnych typu AVR, poprzez demontaż istniejącego komina regulacyjnego do pokrywy studni betonowej. Nową regulację wykonać od pokrywy studni do uzyskania wymaganej rzędnej nawierzchni, zamontować nowy właz D 400 do 600 z wypełnieniem betonowym, pozycjonowany bez wentylacji. W przypadku studni rewizyjnych z PVC (315mm lub 425 mm, 600 mm) wymianie podlega właz z teleskopem i uszczelką, a regulację rzędnej włazu uzyskujemy po przez regulację na teleskopie, odciążenie włazu wykonać przy pomocy pierścienia, prefabrykowany betonowy lub z tworzywa, ewentualnie na budowie wykonać podbudowanie z betonu. Nowe skrzynki od zasuw i skrzynki hydrantowe w całości wykonane z żeliwa. 5. Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich zarządców. Należy wskazać, że wszelkie koszty związane z prowadzeniem prac pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci pokryje Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz zorganizowania objazdów (jeżeli wystąpi taka konieczność) i ich oznakowanie. 7. Prace związane z przebudową drogi odbywać się będą przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał oględzin terenu budowy, którego dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe, w celu oszacowania ceny oferty z należytą starannością. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego, oznakuje i zabezpieczy teren budowy. 10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 12. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca musi dysponować potencjałem osobowym i technicznym gwarantującym możliwość wykonania całości zamówienia. 14. Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni (w miarę możliwości) dostęp do posesji przyległych dla właścicieli i ich pojazdów oraz służb komunalnych, porządkowych i bezpieczeństwa. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie Mieszkańców przebywających na posesjach przyległych do terenu prowadzenia prac o terminie ich rozpoczęcia, (z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem) poprzez wrzucenie zawiadomień do skrzynek pocztowych oraz ustawienie w widocznym miejscu tablicy. Treść zawiadomień i tekst na tablicy podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. W sytuacji braku możliwości zapewnienia dostępu do poszczególnych posesji (z uwagi na uwarunkowania związane z postępem prac) właściwi mieszkańcy zostaną powiadomieni o tym fakcie przez Wykonawcę, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedotrzymania obowiązku powiadomienia mieszkańca, Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z roszczeń Mieszkańców, w tym związane ze zmianą harmonogramu prac w związku z koniecznością udostępnienia możliwości dojazdu do danej posesji. 15. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej w treści jako ,,STWiORB'' – stanowiąca łącznie załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dalej w treści jako ,,SIWZ’’. 16. W przypadku, gdy w STWiORB (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej z zastrzeżeniem, że każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 17. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: 1) wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego, 2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu określonym w dokumentacji technicznej, 3) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dokumentację o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż w STWiORB załączonej do SIWZ. 18. W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 19. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 20. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w dokumentacji technicznej oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 21. Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-drogowych, w tym szczególności prace związane robotami budowlano - drogowymi, w tym w szczególności prace związane z budową nawierzchni drogowej z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy; były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego Wykonawcę. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca) nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia zarówno w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym ja i na każdym etapie jej realizacji, przy czym na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 22. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 23. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 24. Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w ust. 2 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22 A USTAWY PZP 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (zgodnie z rozdz. VIII SIWZ). 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ odpowiednio. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda aby Wykonawca wraz z ofertą przedłożył dokument z którego wynikać będzie: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego (np.: podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo); 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (co najmniej na czas realizacji zamówienia); 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. XI. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJA, SPÓLKI CYWILNE) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp złożone zostanie na warunkach określonych w rozdziale VIII ust. 9 pkt 1-3 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, 2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, 3) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, 4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach