Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu, znajdującej się na działce nr 522 w obrębie 123, stanowiącej własność Gminy Miasto Zgierz. Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy o długości 520 m i szerokości 5 m wraz z chodnikami o zmiennej szerokości 1,5-2 m, polegającą na przełożeniu istniejącej nawierzchni jezdni z kostki oraz rozbiórkę i ułożenie chodników z kostki betonowej po obydwu stronach na całej długości ulicy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr 1) i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 2) należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, bez uwag, stanowiące załącznik nr 3. Do opisu załącza się specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych 1) Przygotowanie terenu pod budowę a) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektu organizacji ruchu na czas budowy, uzgodnionego z odpowiednimi władzami. Projekt organizacji ruchu powinien uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu i przeprowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu na drogach lokalnych oraz dostęp do terenów przyległych, w tym do każdej działki sąsiadującej z przebudowywaną drogą. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt czasowej organizacji ruchu będzie na bieżąco aktualizowany i dostosowywany przez Wykonawcę. Każda zmiana zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga ponownego zatwierdzenia projektu przez organ zarządzania ruchem drogowym i Zamawiającego. Wprowadzenie poszczególnych etapów czasowej organizacji ruchu dokonuje Wykonawca, a odbiera je Zamawiający przy udziale organu organizacji ruchu, aby stwierdzić czy są zgodne z zatwierdzonym projektem, b) zapewnienie odwodnienia obszaru zgodnie z projektem. 2) Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: a) rozebranie istniejącego bruku granitowego, b) ułożenie bruku granitowego wraz z uzupełnieniem podbudowy: - warstwa z kamieni brukowych – 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa – 3-4 cm; - podbudowa gruntu stabilizowanego – 10 cm; - warstwa odsączająca z piasku – 10 cm; Istniejący bruk należy rozebrać, a w jego śladzie wykonać nową nawierzchnię z wykorzystaniem starego bruku oraz uzupełnić brakujący bruk, w przypadku niewystarczającej ilości starego bruku. c) rozebranie chodników z płyt betonowych, d) rozebranie krawężników, e) krawężniki betonowe o wym. 100x30x15, f) obrzeża betonowe o wym 100x30x8, g) chodnik: - warstwa ścieralna z kostki betonowej – 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa – 3-4 cm; - podbudowa gruntu stabilizowanego – 10 cm; h) podjazdy do bram: - warstwa ścieralna z kostki betonowej – 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa – 3-4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 10 cm; Istniejące płyty i krawężniki należy rozebrać, a w ich śladzie wykonać nowe chodniki oraz podjazdy do bram z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. i) wykonanie i montaż dwóch tablic informujących o środkach pochodzących z budżetu państwa według projektu tablicy informacyjnej. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonanie i montaż dwóch tablic informujących o współfinansowaniu przebudowy ulicy ze środków budżetu państwa. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 3. Chodniki w części nieprzylegającej do jezdni w przypadku braku obramowania w postaci fundamentów ogrodzeń lub budynków należy ograniczyć poprzez wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z obustronnym oporem. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca . 5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 6. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związany z ograniczeniami w ruchu na czas robót wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drogi gminnej nr G220017E. 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z posiadanymi pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami oraz zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. 9. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie drogi. Ulica Solna jest drogą gminną. 10. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowej drogi. 11. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 12. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 13. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, niebędące w zakresie wykonywanych prac. Załączniki: 1. Plan sytuacyjny 2. Przedmiar robót 3. Zgłoszenie wykonania robót budowlanych - bez uwag 4. STWiORB. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: brukarskie, murarskie, roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach