Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Słonecznej w Kłecku

Urząd Miejski Gminy Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4270125 , fax. 061 4270221
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Kłecko
    ul. Dworcowa 14 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4270125, fax. 061 4270221
    REGON: 00052942700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Słonecznej w Kłecku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje wyminę krawężników betonowych oraz wyrównanie istniejącej podbudowy asfaltowe i ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo żwirowych - grub. po zagęszczeniu 3 cm. Konstrukcja nawierzchni na całej długości projektowanego odcinka jest niezmienna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub*: przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej trzyletniej gwarancji i trzyletniej rękojmi na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia. 3.Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. 4.W przypadkach określonych ustawą Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia nie spełniającego wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie - wg załącznika nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, d)aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w zakresie robót drogowych. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Inne wymagane dokumenty: a)druk OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem niniejszej specyfikacji b)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót. c)upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach