Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Skoczowskiej i ulicy Stary Dwór w Górkach Wielkich wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Skoczowskiej i ulicy Stary Dwór w Górkach Wielkich wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących inwestycję pn. Przebudowa ulicy Skoczowskiej i ulicy Stary Dwór w Górkach Wielkich wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej, zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, opracowanymi przez firmę Usługi Projektowe mgr inż. Lech Marcisz ul. Pszenna 18, 43-300 Bielsko-Biała, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) roboty drogowe: - przebudowę ul. Skoczowskiej i przebudowę ul. Stary Dwór, - przebudowę skrzyżowań na połączeniu ul. Zofii Kossak – ul. Skoczowska, ul. Skoczowska – ul. Stary Dwór i ul. Stary Dwór – ul. Rzemieślnicza, - przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowę chodnika, - przebudowę ogrodzeń, - wycinkę kolidującej zieleni. b) infrastrukturę techniczną związaną z drogą: - budowę systemu kanalizacji deszczowej, c) infrastrukturę techniczną nie związana z drogą: - przebudowę sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej obejmującą przebudowę odcinka sieci napowietrznej NN rozdzielczo-oświetleniowej 4xAl50+2xAl25, przebudowę odcinka sieci napowietrznej NN rozdzielczej AsXS 4x95, przebudowę odcinków linii kablowych NN YAKY4x120 oraz YAKY4x35 i przebudowę oświetlenia terenu firmy FABER oraz zabezpieczenie sieci gazowej, sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, a także przebudowę sieci uzbrojenia terenu kolidującej z przedmiotową inwestycją, - przebudowę istniejących przepustów na rowie wzdłuż ul. Zofii Kossak, 1 ob. - pod ul. Skoczowską, 2 ob. - pod zjazdami indywidualnymi z ul. Zofii Kossak, - przebudowę istniejącego przepustu pod ul. Zofii Kossak, odprowadzającego wodę z rowu przydrożnego do cieku Młynówka. 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Warunki techniczne: a) Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. b) Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania. c) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w jednym egzemplarzu operatu powykonawczego, zawierającego: Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, gwarancje, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz z oświadczeniem geodety o długości wykonanej drogi i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót – stanowiące komplet dokumentacji odbiorowej. d) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego i przepisów dot. ruchu drogowego. e) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, wykona oznakowanie robót i odcinków dróg w ramach zatwierdzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu oraz będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i tymczasowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Przebudowa ulicy Skoczowskiej i ulicy Stary Dwór w Górkach Wielkich wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej”. 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d)W przypadku gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy PZP – zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. e) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach