Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Wadowicach

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 000526423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane, mające na celu realizację przedsięwzięcia, polegającego na „Przebudowie ulicy Sienkiewicza w Wadowicach” poprzez przebudowę jezdni, przebudowę chodników, przebudowę skrzyżowań, przebudowę zatok postojowych, budowę zatoki autobusowej, przebudowę zjazdów, budowę odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, separatorem i przepompownią wód oraz kablem energetycznym zasilającym, budowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, budowę odcinka wodociągu wraz z przyłączami, przebudowę ziemnego kabla elektrycznego. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 3,5 km na odcinku jednokierunkowym oraz 7,0 m na odcinku dwukierunkowym, składająca się z dwóch pasów ruchu po 3,5 m każdy. 2.Wykonanie czterech skrzyżowań typu „T”: a)skrzyżowanie z ul. Lwowską (początek opracowania), b)skrzyżowanie prawostronne do stacji benzynowej (km w osi 0+476,8), c)skrzyżowanie lewostronne z ul. Teatralną (km w osi 0+499,8), d)skrzyżowanie lewostronne z ul. Sikorskiego (km w osi 0+633,5). 3.Wykonanie zjazdów publicznych oraz indywidualnych, przedstawionych na planie sytuacyjnym. Zjazdy te realizowane będą poprzez przejazdy przez obniżony chodnik prawo lub lewostronny. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach - betonowa kostka brukowa koloru czerwonego. 4.Budowę prawostronnej zatoki autobusowej w km 0+169 do km 0+211. Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego. 5.Przebudowę istniejących zatok postojowych lewostronnych od km 0+046 do km 0+465 na odcinku jednokierunkowym poprzez ich poszerzenie. Stanowiska postojowe o wymiarach 2,5 m x 4,5 m będą zlokalizowane pod kątem 45 stopni. Zaprojektowano oraz wyznaczono również stanowiska postojowe dla osób niepełnosprawnych. W km od 0+510 do km 0+580 zaprojektowano lewostronną zatokę postojową przeznaczoną do parkowania pojazdów równolegle do jezdni. Stanowiska postojowe mają wymiary 6,0 m x 2,5 m. Warstwa ścieralna z kostki granitowej lub betonowej kostki brukowej, kolor zgodny z projektem wykonawczym branży drogowej. 6.Przebudowę obustronną chodników na całej długości opracowania. Projektowany chodnik posiadał będzie zmienną szerokość od 1,5 m do 3,0 m. Na znacznej długości chodnik oddzielony zostanie od jezdni krawężnikiem granitowym oraz pasem zieleni o szerokości 0,80 m, na pozostałym odcinku chodnik oddzielony będzie od jezdni krawężnikiem granitowym o odsłonięciu 12 cm. Warstwa ścieralna z kostki brukowej koloru szarego. 7.Drobną korektę parametrów łukowych na całej długości opracowania wg zestawienia tabelarycznego – projekt wykonawczy branża drogowa str. 8. 8.Budowę wyniesionego przejścia dla pieszych o warstwie ścieralnej z kostki brukowej koloru czerwonego. 9.Budowę przepompowni wód deszczowych o wymiarach wewnętrznych 4,5 x 3,7 m w której zlokalizowane będą trzy pompy wraz z armaturą (zasuwy, zawory zwrotne). Pompownia wyposażona będzie w dwa włazy średnicy 0,8 m, trzy włazy ze stali nierdzewnej 1,2 x 1,8 m oraz dwie drabinki o długości 8,3 m. 10.Budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 2,0 m na słupach stalowych z bramą szerokości 3,5 m i furtką o szerokości 1,0 m wokół pompowni. 11.Budowę osadnika o pojemności 12,0 m3 , separatora lamelowego, kanalizacji deszczowej, oraz rurociągu tłocznego do odbiornika rzeka Choczenka w km 1+320. 12.Budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami. 13.Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. 14.Budowę wodociągu wraz z przyłączami. 15.Zabezpieczenie sieci kolidujących z przedmiotem opracowania. 16.Przebudowę kabli nn kolidujących z projektowanym krawężnikiem oraz zabezpieczenie istniejących kabli SN i nn w miejscach kolizji z projektowanym uzbrojeniem terenu. 17.Wymianę istniejących opraw oświetleniowych na nowe, na istniejących słupach energetycznych wzdłuż ul. Sienkiewicza. 18.Wykonanie zasilania przepompowni. 19.Wycinka oraz nasadzenie drzew/ krzewów. 20.Uzyskanie zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Wadowicach Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas przebudowy ul Sienkiewicza w Wadowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 19.06.2018 r. godzina 11:30. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.06.2018 r. godzina 11:30 wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu, przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr IR.271.1.22.2018 pn.: „Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Wadowicach” w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z pózn. zm.) – składane w oryginale w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Wadowicach, II piętro, pok. nr 25.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, kosztorys ofertowy , pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach