Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Seminarialnej w Rogoźnie

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Seminarialnej w Rogoźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Seminarialnej w Rogoźnie. Celem niniejszego postępowania jest dokonanie wyboru Wykonawcy przebudowy 330 mb ulicy Seminarialnej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego (droga wojewódzka nr 241) do skrzyżowania z ul. Biskupskiego (droga gminna). Ulica Seminarialna przebiega przez teren o charakterze miejskim na którym występuje niska i wysoka zabudowa mieszkalna oraz obiekty użyteczności publicznej (szkoły, przedszkole). Przebudowa ulicy rozpoczyna się skrzyżowaniem z ul. Wojska Polskiego (km 0+000), a kończy na skrzyżowaniu z ulicą Biskupskiego (km 0+330). Na odcinku 330m posiada nawierzchnię asfaltową oraz chodniki z płytek chodnikowych. O wym. 35x35x5. Wjazdy wybudowane są z płyt betonowych o grub. 12cm (trylinka) z tego materiału wykonany jest również parking w km 0+025 podlegający również przebudowie. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa na odcinku km 0+000÷km 0+174 str. P i km 0+174÷km 0+343 str. L posiada podbudowę z płyt betonowych grub. 15cm. Nawierzchnię na ww. odcinkach należy rozebrać i pobudować od podstaw. Chodniki i wjazdy również należy wymienić. Na odcinku km 0+193,60÷km 0+330 str. L nie przewidziano robót rozbiórkowych krawężników i chodników. Na odcinku km 0+193,60÷0+265,60 należy istniejącą nawierzchnię asfaltową wyfrezować. Na przedmiotowym odcinku stwierdzono w terenie obecność następujących urządzeń branżowych: - kanalizacja deszczowa - sieć gazowa - kanalizacja sanitarna - sieć wodociągowa - oświetlenie uliczne - linia telekomunikacyjna - linia energetyczna PROJEKTOWANE PARAMETRY TECHNICZNE - kategoria ulicy: ulica gminna - klasa ulicy: L - prędkość projektowana 40km/godz. - prędkość miarodajna 50km/godz. - kategoria ruchu - KR-2 - przekrój poprzeczny – jednojezdniowy o dwóch pasach ruchu, po jednym dla każdego kierunku ruchu - szerokość pasa ruchu - 3,0m - szerokość chodnika - 3,0 - pochylenie poprzeczne jezdni: 2% daszkowe - pochylenie poprzeczne chodników 2% (do jezdni) - szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0m Parametry techniczne drogi w przekroju poprzecznym pokazano na rys. nr 3. ROZWIĄZANIA SYTUACYNE Rozwiązania sytuacyjne budowanej ulicy pokazano na rysunku nr 1. W ramach zadania generalnie nie zmieniono przebiegu drogi w planie wpisując oś projektowaną w istniejącą. Projektowana trasa składa się z dwóch odcinków prostych i jednego załamania trasy. Rozbiórki: Przewiduje się rozbiórkę następujących istniejących elementów: -chodniki - krawężniki -zjazdy do posesji - parkingi - nawierzchnię asfaltową - podbudowę z płyt żelbetowych Przewidywane rozbiórki zostały zestawione w pomocniczym przedmiarze robót. PROJEKTOWANA NIWELETA Profil podłużny przedstawiono na rys. nr 2. Niweletę zaprojektowano tak, aby wyeliminować lokalne deformacje niwelety. Ponadto dowiązano się wysokościowo do istniejących wjazdów do posesji i istniejących skrzyżowań. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Konstrukcje nawierzchni ulicy przyjęto do kategorii ruchu KR-2. Przyjęte konstrukcje km 0+00÷km 0+174 str. P ½ jezdni, km 0+174÷ km 0+343 str. L ½ jezdni a) nawierzchni jezdni - warstwa odsączająca z kruszywa stabilizowanego cementem RM – 5,0 Mpa grub. 15cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa stab. mech. 0/31,5mm grub. 20cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego KR-2 grub. 4,0cm b) nawierzchnia jezdni km 0+000÷km 0+174 str. L, km 0+174÷km0+343 str. P - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR-2 sr.gr.3,0 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR-2 sr.gr. 4,0cm c) nawierzchnia chodnika - kostka betonowa grub. 6cm - podsypka piaskowa grub. 3,0cm - podsypka z gruntu stabilizowanego cementem RM-2,5 MPa grub. 10cm d) nawierzchnia wjazdów - kostka betonowa grub. 8,0cm - podsypka cementowo-piaskowa grub. 3,0cm - podbudowa z chudego betonu grub. 15cm - warstwa odcinająca z kruszywa stabilizowanego cementem RM-5,0 Mpa, grub. 15cm Konstrukcje nawierzchni jezdni obramowano krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej w ilości 0,06m³/m. Szczegółowo konstrukcje pokazano na rys. nr 3 i 4. ODWODNIENIE Wody opadowe z nawierzchni przewiduje się odprowadzić do kanalizacji deszczowej poprzez ścieki z kostki betonowej, wpusty uliczne i przykanaliki. Przewidziano budowę nowych wpustów TRAWNIKI Na odcinku km 0+000÷km 0+290 po stronie lewej i prawej przewidziano założenie trawników. Dokładną lokalizację i usytuowanie pokazuje rys. nr 1.kanalizacji deszczowej oraz regulację wysokościową studni rewizyjnych istniejących. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a zwłaszcza w poszczególnych niżej wskazanych dokumentach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (podstawą dokonania wyceny jest dokumentacja techniczna). Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie pomocniczy element dokumentacji przetargowej. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca sporządzi również dokumentację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o łącznej wartości tych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. 3.3.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie; b) Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach