Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Schroegera na odc. od al. Zjednoczenia do ul. Przybyszewskiego

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Schroegera na odc. od al. Zjednoczenia do ul. Przybyszewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Schroegera na odc. od al. Zjednoczenia do ul. Przybyszewskiego 1.1) Opis przedmiotu zamówienia 1.1.1. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Schroegera na odc. od al. Zjednoczenia do ul. Przybyszewskiego na długości 380 m, w tym odcinek wzdłuż Pl. Konfederacji oraz skrzyżowania z ulicami: Kleczewska, Płatnicza i Daniłowskiego w branżach: drogowej wraz z odwodnieniem, elektrycznej i zieleni przyulicznej. 1. branża drogowa wraz z odwodnieniem a) rozbiórka istniejących chodników, zjazdów i jezdni wraz z podbudową, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nowych nawierzchni zgodnie z projektem opracowanym według założeń Programu Funkcjonalno-Użytkowego, tj.: • jezdnia szerokości 6 m – warstwa ścieralna z Mieszanki Mineralno-Asfaltowej, • chodniki szerokości 3 m – płyty betonowe 50 x 50 oraz w rejonie Pl. Konfederacji kostka brukowa imitująca kamień naturalny gr. 8 cm, prostokątna • zjazdy - kostka brukowa imitująca kamień naturalny gr. 8 cm, prostokątna • miejsca postojowe - kostka brukowa imitująca kamień naturalny, prostokątna d) odwodnienie – obustronny ściek przykrawężnikowych z kształtek betonowych prefabrykowanych (w obrębie Pl. Konfederacji dwóch rzędów kostki betonowej imitującej kamień naturalny); e) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 2. branża elektryczna – wymiana lam ulicznych na nowe metalowe wraz z osprzętem, wysięgnikami i oprawami wraz z projektem doświetlenia obszaru pasa drogowego. 3. branża zieleń – urządzenie zieleni przyulicznej z uwzględnieniem projektu autorstwa biura DAPHNE i opinii Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. 1.1.2. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującego: przebudowy ul. Schroegera na odc. od al. Zjednoczenia do ul. Przybyszewskiego wraz z obszarem Placu Konfederacji, w tym: a) uzyskanie mapy dla celów projektowych, b) badania geotechniczne, c) wykonanie wszelkich ekspertyz, pomiarów rzędnych geodezyjnych, badań polowych i inwentaryzacji niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej (niezależnie od dostarczonych w ramach PFU), d) opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz z opisem technicznym i sposobem wykonania robót na aktualnej mapie geodezyjnej, e) wykonanie projektu budowlanego – w czterech egzemplarzach, f) wykonanie projektów wykonawczych w branży: drogowej wraz z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego i urządzenia zieleni - każda branża w dwóch egzemplarzach. g) wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu – 5 egz., h) wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, i) opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiaru robót – w ilości po 2 egz. j) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – po 3 egz. dla każdej z branż, 2. Uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 3. Pełnienie nadzoru autorskiego; 4. Wykonanie kompletnych robót budowlanych i ogrodniczych na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 9 do SIWZ), Inwentaryzacja i projekt gospodarki istniejącym drzewostanem (zał. nr 9A do SIWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ). 1.1.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) roboty związane z wykonaniem sieci i instalacji elektrycznych b) roboty brukarskie c) roboty związane z asfaltowaniem d) roboty związane z wykonaniem podbudowy Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do 7 grudnia 2018 r. przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, termin realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6.1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Części III – pkt 1.3. SIWZ), należy złożyć: 1.6.1.1. Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.6.1.2. Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.6.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6.1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to,że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 1.6.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6.3. Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III – pkt 1.3., 1.4., oraz 1.6. 1.6.4. Oferta wspólna 1.6.4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 1.6.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.6.4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach