Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Różanej na drodze gminnej nr 090346C w Występie na działkach o numerach ew.: cz. 562/1; 576; 577; cz.226/1;cz. 234/1, obręb geodezyjny Występ nr 0019

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Różanej na drodze gminnej nr 090346C w Występie na działkach o numerach ew.: cz. 562/1; 576; 577; cz.226/1;cz. 234/1, obręb geodezyjny Występ nr 0019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest drugim etapem budowy. Pierwszy etap budowy, zrealizowany został w 2014 roku i obejmował budowę nawierzchni drogowej na odcinku od km 0+333,9 do 0+666 na działkach 562/6 i cz. 301/11 i jeden wysięgnik na działce o numerze ewidencyjnym 578. Bez chodników i bez wjazdów. Drugi, niniejszy etap budowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów. Przedmiotem zamówienia w niniejszym - drugim etapie budowy objęta jest budowa nawierzchni ulicy Różanej - w zakresie pieszojezdni (bez wjazdów, bez chodników - dojść do posesji i bez zieleni) na długości łącznej około 640,60 mb w tym 600,00 mb - jezdnia i 40,60 mb -miejsce do zawracania o łącznej powierzchni 4035,00 m2. Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty rozbiórkowe nawierzchni, roboty przygotowawcze - regulacje wysokościowe pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu oraz roboty wykończeniowe). Dokładne ilości robót związane z projektem budowy ulicy zawiera przedmiar robót. Stan istniejący Obszar objęty opracowaniem to pas drogowy drogi gminnej o zmiennej szerokości w zakresie 6-20 m na terenie osiedla mieszkaniowego określony obustronną zabudową mieszkalną i usługową . Według inwentaryzacji geodezyjnej i otrzymanych naniesień na opracowywanym terenie występuje następujące uzbrojenie terenu: linie energetyczne, kable i linie teletechniczne, wodociąg, kanał sanitarny, oświetlenie terenu. Warunki geotechniczne określone zostały w dokumentacji geotechnicznej. W budowie geologicznej do głębokości maksymalnej wykonanych wierceń (5,0 m) wyróżniono osady czwartorzędowe: holocenu (poziom próchniczny, utwory nasypowe w tym gruz budowlany) i plejstocenu (utwory niespoiste: piaski pylaste drobnoziarniste, średnioziarniste gruboziarniste i żwiry. We wszystkich osadach występują jako domieszki otoczaki i kamienie. Woda gruntowa w obszarze objętym przedmiotem zamówienia - nie występuje. Część technologiczna. Rozwiązania projektowe: Przyjęte parametry techniczne: Klasa -D (pieszo - jezdnia), szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m. Rozwiązanie sytuacyjne. Projektowana jest budowa pieszojezdni sytuacyjnie nawiązującej do osi działek pasów drogowych. Projektowane odcinki trasy: A -B - długość 130,20 mb (ul. Wiejska - ul. Różana) B- D - długość 41,50 mb (ul. Różana - ul. Wiejska) B- C - długość 333,9mb (ul. Różana do ul. Tulipanowa) E- F - długość 45,80 mb - sięgacz 1 G- H - długość 48,60 mb -sięgacz 2 Razem długość : 600,00 mb Dla wyniesienia w/w trasy podano wartości jej punktów głównych (współrzędne) na planszy wyniesienia.( rys. nr 5) Projektowana jest pieszojezdnia o szerokości 5,0 m (odc. E-F , G-H , I-J ) oraz 6,0 m (od. A-B, D-B , B-C). Budowa wjazdów i dojść do istniejących furtek (chodnik) nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. Na trasie zaprojektowano progi zwalniające (5 szt.- wg lokalizacji na planie sytuacyjnym). Rozwiązanie wysokościowe wg rysunku szczegółowego - rys. 7/5. W zakresie przedmiotu zamówienia są do wykonania 3 szt. progów zwalniających. Część pasa terenu pomiędzy pieszo jezdnią a granicą działki drogowej projektuje się jako trawnik - zakres robót dotyczący zakładania trawnika nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Rozwiązanie wysokościowe. Uwarunkowane jest ono rzędnymi stałymi tj. rzędnymi istniejącej utwardzonej nawierzchni ul. Wiejska, dojść oraz wjazdów do przyległych posesji, konfiguracją terenu. Rozwiązanie wysokościowe i projektowane pochylenia podłużne pokazują profile podłużne. ( rys. nr 3 ) Projektowane pochylenie poprzeczne projektowanej nawierzchni - dwustronne 2 % wg kierunku pokazanego na planie sytuacyjnym. Pochylenie podłużne - normatywne wg wartości niwelety. Wyniesienie krawężnika - wtopionego - 4 cm, opornika - 0 cm. Odwodnienie. Poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne do projektowanych w oddzielnym opracowaniu branżowym do studzienek kanalizacji deszczowej lub na przyległy teren działki objętej opracowaniem. Lokalizacja studzienek pokazana na planie sytuacyjnym (rys. 1 i 2). Konstrukcja nawierzchni. Zgodnie z dokonanym uzgodnieniem z Inwestorem projektowana jest następująca konstrukcja: nawierzchnia pieszo- jezdni: betonowa kostka brukowa kolor szary o grubości 8 cm ułożona na 4 cm podsypce cementowo - piaskowej ( 1:4 ), podbudowa betonowa C12/15 o grubości 20 cm, podsypka piaskowa grubości warstwy 10 cm, grubość konstrukcji 42 cm. Zramowanie projektowanych nawierzchni: jezdnia odcinki A-B, D-B, B-C: krawężnik betonowy typ wjazdowy 15x22x100 cm ustawiony na ławie betonowej (C12/15) z oporem - wymiary rys. nr 7/1, jezdnia odcinki E- F, G-H (sięgacze): opornik betonowy 12x25x100 cm ustawiony na ławie betonowej (C12/15) z oporem - wymiary rys. nr 7/4 Stała organizacja ruchu: Projektowana jest stała organizacja ruchu (osobne opracowanie branżowe). Konstrukcja projektowanych progów zwalniających pokazana na rys. nr 7/5. Wycinka drzew i krzewów: nie występuje. Roboty towarzyszące: dla realizacji zadań koniecznym jest wykonanie prac towarzyszących: plantowanie przyległego teren - bez urządzenia trawnika (wg zakresu określonego na planie zagospodarowania - rys. nr 1 ), regulacja wysokościowa i wymiana pokryw infrastruktury podziemnej, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni tłuczniowo - szlakowej (odcinkowo) oraz istniejącego płotu (dz.247/7). Roboty ziemne: sprowadzają się do wykonania pełnego koryta pod projektowane nawierzchnie. Bilans ich (dla całego projektu (etap I+II+III): W = 1180,9 m3 , N= 477,1 m3 . Zestawienie ilości robót ziemnych dla odcinków podane jest w przedmiarze robót - tabele robót ziemnych. Plantowanie skarp terenu przyległego - tabela przedmiaru 2048 m2. Organizacja ruchu na czas budowy: Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. Opracowanie projektu i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy leży po stronie Wykonawcy, który powinien ująć koszty z tym związane w kosztach ogólnych budowy. Rozwiązanie kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego: (pełne uzgodnienia z gestorami sieci dołączono do projektu w formie elektronicznej - oryginały dołączono do egz. nr 1). Zabezpieczenie sieci energetycznej: Przestrzegać należy wytycznych zawartych w uzgodnieniu znak 2965/u/2013 z dnia 2.4.2013 r. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej: Sieć TPSA: Przestrzegać należy wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez TPSA uzgodnienie nr TOTTNSBU/U7/RN/3056/03/2013 z dnia 22.3.2013. Na istniejącą kanalizację teletechniczną i kable telekomunikacyjne pod projektowaną nawierzchnią i w miejscach skrzyżowań i zbliżeń należy zabezpieczyć osłona rurową dzielona typu A110 PS. Ramy i pokrywy istniejących studni kablowych umiejscowionych w miejscu kolizji w jezdni oraz studnie znajdujące się na wjazdach do posesji należy wymienić na typu ciężkiego wzmocnionego f- my PRIMA BUD Sieć Netia S.A.: Przestrzegać należy wytycznych zawartych w warunkach technicznych wydanych przez Netia znak DUU-67/DP/13 z dnia 20.3.2013. Miejsca wyszczególnione w uzgodnieniu (z dnia 10.4.2013) należy zabezpieczyć rurami osłonowymi typu Arot 160 mm. Zabezpieczenie sieci sanitarnej i wodociągowej: Nie występuje. Przestrzegać należy wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez KPWiK Szubin nr DT/250/2013 z dnia 29.3.2013 - Projektowana jest regulacja wysokościowa skrzynek zasuw i włazów kanalizacyjnych w obszarze projektowanej nawierzchni drogowej. Zabezpieczenie sieci gazowej: nie występowało na etapie uzyskania pozwolenia na budowę. UWAGA: Przed rozpoczęciem robót ziemnych Wykonawca wystąpi do Pomorskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 42, 85-097 Bydgoszcz, tel. 52 328 51 01, faks 52 328 51 02, e-mail: sekretariat.bydgoszcz@gdansk.psgaz.pl o aktualne informacje dotyczące stanu zaawansowania budowy sieci gazowej na terenie objętym przedmiotem zamówienia oraz o aktualizację uzgodnienia projektu budowlanego. Uwagi końcowe Ze względu na występowanie uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu. Roboty ziemne w tej strefie prowadzić należy ręcznie. Lokalizacja uzbrojenia jest pokazana na oryginalnych naniesieniach sieci i przewodów uzbrojenia terenu znajdującym się w egz. nr 1. niniejszej dokumentacji. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia podziemnego należy skorzystać z oryginalnych naniesień i wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych w obecności gestora sieci. Należy bezwzględnie przestrzegać ustaleń zawartych w uzgodnieniach. Obszar objęty opracowaniem nie jest objęty nadzorem konserwatorskim - należy dostosować się do opinii WUOZ w Toruniu w załączeniu. Przedmiotem zamówienia są również inne roboty polegające na wykonaniu regulacji wysokościowej pokryw studzienek i zasuw sieci podziemnych. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również: wytyczenie i opracowanie Geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej i włączeniem jej do państwowych zasobów geodezyjnych. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE zgodnie z przedmiarami robót: Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,6 km, Roboty rozbiórkowe: 2. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm z transportem 1 km - 90,0 m kw. 3. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm z transportem 1 km - 90,0 m kw. 4. Rozebranie ław pod obrzeża, przy ławie z betonu - z transportem 1 km 5. Rozebranie obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach : 8x30 z transportem 1 km - 40,0 m. 6. Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm z wypełn. Spoin piaskiem z transportem 1 km - 30 m kw. 7. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z betonu zwykłego, o grubości 12 cm, z transportem 1 km - 9,0 m kw., 8. Roboty rozbiórkowe nawierzchni tłuczniowej wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,25 m sześć. Z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 ton na odległość do 1 km, grunt kat. III - 778,18 m sześć., Roboty ziemne: 9. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 - korytowanie z odwozem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość 1 km, grunt kat. III - 567,81 m sześć., 10. Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość 1 km, grunt kat. III - 63,09 m3; 11. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, przy grubości warstwy do 30 cm z transportem 1 km - 2138,38 m kw., 12. Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m, spycharkami gąsienicowymi o mocy: 55 KW z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczonej środkami transportu kołowego, grunt kat. I-II - 257,10 m3, Krawężniki: 13. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach : 30x40 cm - grunt kat . I-II - 1040,00m, 14. Ławy pod krawężniki i oporniki, betonowe (C12/15) z oporem - 48,88 m3, 15. Krawężniki betonowe wtopione wjazdowe o wymiarach: 15x22x100 cm - na podsypce cementowo-piaskowej- 881,00 m, 16. Oporniki betonowe o wymiarach 12x25x100 cm - na podsypce cementowo-piaskowej - 159,00 m, Nawierzchnia pieszojezdni: 17. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kat gruntu I-IV - 4035,00 m2, 18. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi - zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 4035,00 m2, 19. Podbudowy betonowe z dylatacją C12/15 o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm (grubość projektowana 20 cm) - 4035,00 m2, 20. Podbudowy betonowe z dylatacją C12/15 o grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 12 cm - dodatek za każdy dalszy 1 cm ( w cenie należy uwzględnić 8 cm) - 4035,00 m2, 21. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - szarej, na 4 cm podsypce cementowo-piaskowej - 4035,00 m2, 22. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm - 13 szt. 23. Przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne: tablice o powierzchni ponad 0,30 m2 - 11,00 szt., 24. Przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne: tablice o powierzchni do 0,30 m2 - 2,00 szt., 25. Oznakowanie poziome jezdni farbami chlorokauczukowymi poprzez ręczne malowanie: strzałek i innych symboli - 6,821 m2, 26. Słupki zabezpieczenia ruchu - 6,00 szt., Roboty wykończeniowe: 27. Wykonanie studni wraz z wpustami kanalizacji deszczowej, montażem płyty odciążającej typu ciężkiego, kraty wpustowej oraz włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej - 20,00 kpl , 28. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 7 szt., Roboty zabezpieczające: 29. Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy ponad 110 do 160mm - 204,00 m, Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza: 30. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 0,6 km. Załączniki określające do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany, - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy, - projekt stałej organizacji ruchu. UWAGA Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacji odpadów z budowy, aktualizacją uzgodnień projektu i dokonania uzgodnień projektu z Pomorską Spółką Gazowniczą Sp. z o.o. z Bydgoszczy, opłat za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, kosztów ewentualnego odwodnienia terenu budowy, kosztów ubezpieczenia budowy, wszelkich kosztów związanych z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach - należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz bezpiecznego dojścia do budynków mieszkalnych. ROZWIĄZANIE PROJEKTOWE 3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, kosztorysy ofertowe oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 10 000 złotych - w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na wykonanie przedmiotu Zamówienia (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa ulicy Różanej na drodze gminnej nr 090346C w Występie na działkach o numerach ew.: cz. 562/1; 576; 577; cz.226/1;cz. 234/1, obręb geodezyjny Występ nr 0019. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach