Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Pustowójtówny w Małogoszczu wraz z budową chodników i oświetlenia ulicznego. (droga gminna)

Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 28-366 Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3855135 , fax. 041 3855318
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
    ul. Jaszowskiego 3a 3a
    28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3855135, fax. 041 3855318
    REGON: 00053741500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Pustowójtówny w Małogoszczu wraz z budową chodników i oświetlenia ulicznego. (droga gminna)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Pustowójtówny w Małogoszczu wraz z budową chodników i oświetlenia ulicznego. (droga gminna) Zakres robót: - roboty pomiarowe - 1,0 km, - podbudowy z kruszyw - 485 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną - 1.341,9 t. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - 6.045,0 m2, - wjazdy na posesję z kostki brukowej, gr. 8 cm - 1.420 m2, - krawężniki betonowe 15x30 cm - 770 mb, - krawężniki betonowe, typu Aco Kerb Dran kD 305 - 1.030 mb, - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm (chodniki) - 3.185 m2, - obrzeża betonowe, 20x6 cm - 2.000,0 mb, - regulacja pionowa studzienek - 27 szt, - studnie rewizyjne fi 300 cm - 2 szt, - studnie rewizyjne fi 120 cm - 1 szt, - koryto dopływowe Stora -Drain wraz z rusztem - 20 mb, - przepusty rurowe pod zjazdami fi 50 cm - 5,0 m, - wykonanie rowu odwadniającego - 45,0 mb, - demontaż słupów - 2 szt. i przewodów energetycznych Al. - 1,05 km - montaż i mechaniczne stawianie słupów energetycznych i opraw oświetleniowych - 3 szt.. - montaż przewodów Al. - 1,2 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 25000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba przeznaczona na to stanowiska musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej i energetycznej- (budowa linii napowietrznej n/n), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że Łącznie spełniają w/w warunek. 2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie budowy, przebudowy dróg i budowy chodników o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1/ Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. ; 2/ Kosztorys ofertowy (wypełniony kosztorys ślepy)z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (zał. nr 7 - szt 2) 3/ Dowód wniesienia, wpłacenia wadium - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ; 4/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4); 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9/ Wykaz ilościowy /m?/ oraz wartościowy /zł./ zrealizowanych robót o podobnym charakterze do zamówienia w okresie ostatnich 5 lat ( 2005, 2006, 2007, 2008, 2009), tj. wykazać na druku (zał. Nr 3.1) roboty o wartości powyżej 1.000.000 zł. oraz przedstawić referencje od inwestorów, potwierdzające wartość robót i że roboty, o których mowa zostały wykonane z należytą starannością. Oferent winien wykazać co najmniej 1 porównywalne zamówienie .: 10/ Wykaz podstawowej kadry technicznej proponowanej do kierowania i pełnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami z opisem kwalifikacji /w załączeniu należy przedstawić kopie uprawnień i dyplomów oraz przynależność do OII/ - (zał. nr 3.2) ; 11/ Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o stanie sprzętu /typ, rok produkcji, wyposażenie dodatkowe itp./ - (zał. nr 3.3) ; 12/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach