Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Portowej oraz ulicy Morskiej w Słupsku.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91
  • Data zamieszczenia: 2022-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Artura Grottgera 13
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Portowej oraz ulicy Morskiej w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1) Zad. nr 1: Przebudowa ul. Portowej w Słupskua) Przewidywany zakres robót i prac obejmuje m. in.: budowę ścieżki pieszo–rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 21 na odcinku od ul. Wernera do granicy administracyjnej Miasta Słupska z gminą Słupsk, rozebranie istniejącego chodnika na odcinku od przejścia dla pieszych zlokalizowanego na terenie Miasta Słupsk w okolicy skrzyżowania z ul. Handlową do zjazdu do działki nr 21/1, rozebranie krawężników wzdłuż ul. Portowej na odcinku od przejścia dla pieszych w okolicach skrzyżowania z ul. Handlową do zjazdu do działki nr 21/1 i ustawienie nowych, przesuniętych zgodnie z nową lokalizacją po przebudowie, frezowanie fragmentu jezdni na odcinku od przejścia dla pieszych do zjazdu do działki nr 21/1 w związku z budową ścieżki rowerowej, przebudowę istniejących zjazdów, budowę chodnika łączącego ścieżkę rowerową z istniejącym chodnikiem przy przystanku autobusowym, budowę kanału technologicznego i odwodnienia liniowego, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, zagospodarowanie zielenią i małą architekturą.b) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ulicy Portowej”, wykonanej przez Red Road Biuro Projektów Bartosz Waczyński -zał. nr 10 do SWZ.2) Zad. nr 2: Przebudowa ul. Morskiej w Słupskua) W ramach prac przewidziano przebudowę i rozbudowę ul. Morskiej oraz fragment ul. Bałtyckiej, w tym m. in.: poszerzenie pasa drogowego i ujednolicenie nawierzchni jezdni, przebudowę zjazdów i skrzyżowań, budowę drogi rowerowej, budowę chodnika z kostki brukowej betonowej, budowę kolektora deszczowego wraz z wypustami, budowę kanału technologicznego, budowę sieci elektroenergetycznej, budowę oświetlenia ulicznego typu LED, zagospodarowanie zielenią wraz z małą architekturą (wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin), wykonanie wycinek drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją, usunięcie kolizji: sieci gazowej, sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej, wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego.b) Przedmiot zamówienia w zakresie zad. nr 2 został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ulicy Morskiej w Słupsku”, wykonanej przez SIGMA TRANSFER Spółka z o. o., która stanowi -zał. nr 10 do SWZ.2. W przypadku rozbieżności między SST a projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt Budowlano – Wykonawczy.3. UWAGA! Do wyceny robót budowlanych każdego zadania należy przyjąć na chodnikach nawierzchnię z kostki betonowej o wymiarach minimum 20x20x8 cm bezfazową w kolorze szarym, natomiast na zjazdach należy przyjąć kostkę betonową bezfazową o wymiarach 20x10x8 kolor grafitowy.4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z PN, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 .07.1994r. - Prawo budowlane.5. Przy przebudowie oświetlenia należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku systemem sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w br. elektrycznej.6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach i warunkach zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.8. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.9. Wymagania jakościowe i parametry sadzonych roślin na każdym zadaniu szczegółowo opisane zostały w SWZ, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia rozdz. IV i we wzorze umowy.10. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną.11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.13. W ramach udzielonej gwarancji należy wykonać minimum zabiegi pielęgnacyjne w zakresie zieleni opisane w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia rozdz. IV i we wzorze umowy. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie – wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych np. przez szkodniki itp. z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winien być utrzymywany w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony).14. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.15. W przypadku niewystarczającej ilości wynikającej z braku lub uszkodzenia w trakcie robót rozbiórkowych materiałów występujących na istniejących nawierzchniach i zakwalifikowanych do ponownego wbudowania (np. kostki kamiennej, płyt, krawężników), brakujący materiał należy uzupełnić po uprzednim uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Zamawiającego z placu składowego. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie.16. Obowiązki Wykonawcy szczegółowo określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia rozdz. IV i we wzorze umowy.17. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.18. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie do 7 dni kalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać aktualizacji harmonogramu, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wartość pierwszej faktury stanowić będzie zaliczkę przekazywaną Wykonawcy w kwocie 5% wynagrodzenia płatna w 2022r. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji płatna w 2023r.19. Przedsięwzięcie pn. „Przebudowa ulicy Portowej oraz ulicy Morskiej w Słupsku”, będące przedmiotem niniejszego postępowania, otrzymało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.20. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający, tytułem przedpłaty za realizację przedmiotu umowy, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, wypłaci Wykonawcy zaliczkęw wysokości 5 % umownego wynagrodzenia brutto, która stanowi udział własny Zamawiającego zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Edycja2/2021/7245/PolskiLad).21. Zapłata wynagrodzenia, stanowiącego wynagrodzenie Wykonawcy finansowane na rzecz Zamawiającego z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w pozostałej kwocie nastąpi w terminie do 35 dni od dnia odbioru przez Zamawiającego w całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z Promesą wystawioną przez Bank Gospodarstwa Krajowego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru końcowego robót. W związku z tym Wykonawca powinien dostarczyć fakturę Zamawiającemu nie później niż 5 dni po podpisaniu protokołu odbioru końcowego.22. Zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycjiw części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.23. Zamawiający oraz Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjacho roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem lub osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. 24. Spory, których nie można rozwiązać polubownie, powstałe na tle realizacji niniejszego zamówienia (umowy) będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.25. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego zadania, które stanowią załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach