Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Stargardzie

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 81168421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Pierwszej Brygady w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie przebudowy drogi powiatowej numer 1740Z ulicy Pierwszej Brygady w Stargardzie na odcinku od Placu Zgody do ulicy Towarowej, odcinek o długości 0,6 km w tym: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia - 4691 m2 b) chodniki z masy mineralno – bitumicznej, o całkowitej powierzchni - 1892,7 m2 c) chodniki z brukowej kostki betonowej i płytek chodnikowych betonowych, o całkowitej powierzchni - 551 m2 d) zjazdy do przyległych posesji o nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej, o całkowitej powierzchni - 218 m2 e) pobocza i zieleńce humusowane i obsiane trawą, o całkowitej powierzchnia 713,8 m2 f) oznakowanie poziome o całkowitej powierzchni – 372 m2 g) oznakowanie pionowe – 19 szt. h) regulacja istniejących i wykonanie nowych wpustów deszczowych w łącznej ilości - 17 szt. i) budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Pierwszej Brygady i ulicy Towarowej oraz j) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową. 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego. 5) możliwym jest ograniczenie przedmiotu zamówienia w zakresie obejmującym przełożenie sieci telekomunikacyjnych, w sytuacji, gdy ten zakres robót zostanie wykonany przez właściciela / operatora sieci, tzn. rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót i w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót; w tym oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca budowy na plac; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót złomu, odpadów, urobku ziemi, drewna, których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał niżej wymienionych uszczegółowień do rozwiązań ujętych w projekcie wykonawczym: 1) wszystkie roboty budowlane należy wykonywać pod ruchem tj. przy częściowym zajęciu jezdni i wprowadzeniu ruchu wahadłowego, 2) destrukt bitumiczny pochodzący z frezowania nawierzchni jezdni Wykonawca winien załadować, rozładować i przetransportować na plac składowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże plac składowy w obrębie miasta, w odległości do 15 km od miejsca budowy. 3) pozostały gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni chodników, zjazdów, podbudowy, konstrukcji oraz kruszywo staro użyteczne pochodzące z rozbiórki podbudowy Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami 5) drewno, karpinę, gałęzi i pozostałości po wycince i karczowaniu drzew i krzewów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami 6) elementy pochodzące z przewidzianych do rozbiórki sieci uzbrojenia terenu stanowią własność poszczególnych właścicieli sieci, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić demontaż tych elementów w taki sposób aby nie powodować zbędnych uszkodzeń, zdemontowane elementy należy przekazać protokolarnie właścicielowi sieci 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Wykonawczy dla branży drogowej i dla branży sygnalizacji świetlnej (część opisowa i rysunkowa), organizacja ruchu; 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (branża: drogowa, sygnalizacja świetlna) – określające standardy jakościowe; 3) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ) dla branży drogowej i sygnalizacji świetlnej; 4) przedmiary robót – załącznik nr 7 (od 7A do 7B) do SIWZ oraz przygotowane na tej podstawie kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 (od 8A do 8B) do SIWZ; będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. 5. Szczegóły w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej – załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Inne wymagane dokumenty: a) załączniki od nr 8A do nr 8B do SIWZ – kosztorysy ofertowe b) szczegółowy harmonogram wykonania robót, określający asortyment i zakres robót oraz planowany termin ich wykonania (w przypadku jeżeli termin zostanie skrócony co najmniej o 10% od wskazanego przez Zamawiającego); c) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); d) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); e) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach