Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Pięknej. Kwiatowej i Wspólnej w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Pięknej. Kwiatowej i Wspólnej w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy dróg gminnych. Zakres prac w ulicach obejmuje m. in: • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm, • rozebranie krawężników betonowych, • rozebranie jezdni z kostki betonowej, • rozebranie podbudowy betonowej, • regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych (istniejących) wraz z założeniem pierścieni odciążających, • wymianę włazów żeliwnych, • regulację pionową wszystkich studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacyjnych i wód opadowych, • wykop koryta pod konstrukcję drogi z wywozem urobku do 5 km, • formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, piasek z dowozu, • wykonanie kanału z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy 630 mm, • wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, • zamontowanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem wraz z wpustem żeliwnym klasy D 400, • wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, grub. 15 cm, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm (wjazdy, chodniki), • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm (jezdnia), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P o grubości 8 cm (podbudowa), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 6 cm (warstwa wiążąca), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S o grubości 3 cm (w. ścieralna), • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej fazowanej, jezdnia (kolor szary), wjazdy (kolor czerwony), grubość kostki 8 cm, • ustawienie krawężnika betonowego (15x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, • ustawienie obrzeża betonowego (8x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, • wykonanie trawników na terenie płaskim. 2. Cały materiał rozbiórkowy z dróg jest własnością Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1) projekty budowlano – wykonawcze poszczególnych dróg – Załącznik nr 9, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 10, 3) przedmiary robót przekazane przez zamawiającego – stanowią materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej dla całego przedsięwzięcia – Załącznik nr 11. 4. Program zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. 5. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót. 6. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym. 8. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę: • podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, w gr. 15 cm, • podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 15 cm (wjazdy, chodniki), • podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 20 cm (jezdnia), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P o grubości 8 cm (podbudowa), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 6 cm (warstwa wiążąca), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna). 9. Nawierzchnia dróg z kostki betonowej: droga kolor szary, na wjazdach kolor czerwony. UWAGA: Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) usunięcia warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm, 2) regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych (istniejących) wraz z założeniem pierścieni odciążających, 3) wymiany włazów żeliwnych, 4) regulacji pionowej wszystkich studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacyjnych i wód opadowych, 5) wykopu koryta pod konstrukcję drogi z wywozem urobku do 5 km, 6) formowania i zagęszczania nasypów spycharkami, piasek z dowozu, 7) zamontowania studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem wraz z wpustem żeliwnym klasy D 400, 8) wykonania podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, grub. 15 cm, 9) wykonania podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm (wjazdy, chodniki), 10) wykonania podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm (jezdnia), 11) wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P o grubości 8 cm (podbudowa), 12) wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 6 cm (warstwa wiążąca), 13) wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), 14) wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), 15) wykonania nawierzchni z kostki brukowej fazowanej, jezdnia (kolor szary), wjazdy (kolor czerwony), grubość kostki 8 cm, 16) ustawienia krawężnika betonowego (15x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 17) ustawienia obrzeża betonowego (8x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 18) wykonania trawników na terenie płaskim. 11. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 5 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 8. 12. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 10 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 14. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania objętego niniejszym postępowaniem ze środków Funduszu Dróg Samorządowych od Wojewody Kujawsko – Pomorskiego na rok 2019. Zamawiający informuje, że w przypadku nie otrzymania środków w ramach ww. dofinansowania na realizację przedmiotowej inwestycji postępowanie zostanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 07 9484 1033 2319 1806 1080 0006 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy ZP.271.7.2019 - „Przebudowa ulicy Pięknej, Kwiatowej i Wspólnej w Wąbrzeźnie”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników spółki cywilnej lub przez jednego z członków konsorcjum uznaje się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądzu). 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach