Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY PARKOWEJ W MIEJSCOWOŚCI OBORNIKI ŚLĄSKIE

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY PARKOWEJ W MIEJSCOWOŚCI OBORNIKI ŚLĄSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres planowanych robót: 1. Rozwiązania sytuacyjne Projektowana ul. Parkowa ma długość 301,64 m i na całym swym przebiegu znajduje się w miejscowości Oborniki Śląskie. Pełni funkcję dojazdu do Domu Dziecka, Powiatowego Zespołu Szkół, Stowarzyszenia Klub Abstynenta "AURA" oraz prywatnych posesji. Łączy się z ul. Wyszyńskiego. Zakres niniejszego opracowania obejmuje odcinek od zjazdu publicznego do Domu Dziecka do skrzyżowania z działką nr 33. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową. Początkowy odcinek (do km 0+156,20) zaprojektowano jako remont istniejącej jezdni poprzez profilację istniejącej nawierzchni jezdni w słabym stanie technicznym, mieszanką betonu asfaltowego AC16W, do uzyskania pochylenia jednostronnego 2%. Kolejno przewiduje się warstwę betonu asfaltowego AC11S. Odcinek od km 0+156,20 do końca opracowania (km 0+301,64) wymaga wykonania pełnej konstrukcji jezdni. Projektuje się nawierzchnię z betonu asfaltowego. W końcowym odcinku drogi po stronie południowej, na działce nr 12, przewiduje się wykonanie placu o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnię jezdni ul. Parkowej z nawierzchnią placu dzieli krawężnik betonowy "zatopiony" 15x30x100. Zewnętrzne krawędzie jezdni i placu ogranicza krawężnik betonowy 15x30x100. W lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m wzdłuż drogi gminnej. Przewiduje się nawierzchnię z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem 8x30x100. Projektowana droga znajduje się na działkach 1 i 12. Na całym odcinku szerokość jezdni wynosi 5,0 m. Projektowana droga gminna o nawierzchni z betonu asfaltowego posiada pochylenie jednostronne w kierunku południowym o wartości 2% oraz na łuku poziomym R=40 m - 3%, dostosowane do lokalizacji istniejącego chodnika i zabudowy. Odprowadzenie wód powierzchniowych odbywać się będzie poprzez projektowane wpusty uliczne wzdłuż południowej krawędzi jezdni ul. Parkowej, doprowadzone za pomocą przykanalików do istniejących studni kanalizacji deszczowej. Dodatkowo zaprojektowano zjazdy indywidualne do posesji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Lokalizację ul. Parkowej przedstawiono na Rys. nr 1 Orientacja. Szczegółowe rozwiązania przedstawiono na Rys. nr 2 Plan sytuacyjny. Inwestycja położona jest na: Dz. nr 1 oraz 12 AM-8 obręb Oborniki Śląskie Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do nieprzekraczalnej daty 15 grudnia 2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem przebudowę drogi z betonu asfaltowego o łącznej wartości 400 tyś. zł brutto, b) dysponuje co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem postępowania zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę i informacji zawartych w załączniku "Wykaz osób".
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach