Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
- Data zamieszczenia: 2017-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
Rynek 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. +48627832610, fax. +48627832611
REGON: 250855392 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Okrzei (część drogi gminnej nr 118365E na odcinku od ul. Polnej do ul. Dąbrowskiego) w Wieruszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Okrzei (część drogi gminnej nr 118365E na odcinku od ul. Polnej do ul. Dąbrowskiego) w Wieruszowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową branży drogowej, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1)przebudowę ulicy Okrzei (część drogi gminnej nr 118365E na odcinku od ul. Polnej do ul. Dąbrowskiego) w Wieruszowie, a w tym: a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b)roboty ziemne, c)ułożenie krawężników, d)ułożenie obrzeży, e)wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, f)wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, g)wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, h)regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej, studzienek telefonicznych, elektroenergetycznych, kratek ściekowych ulicznych, i)wykonanie oznakowania pionowego. 2)uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; 3)zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; 4)sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci zatwierdzoną przez miejscowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 5)przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SSTWiORB; 6)przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Wykonawcę, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; 7)przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 3.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu w/w przypadków. 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 6, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 6.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych w specjalizacji drogowej, b) robotników budowlanych, wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. 7.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w pkt. 6, na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 8.Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 6, (zanonimizowane kopię umów o pracę) a także oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego: 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja parku w zespole dworsko-parkowym – etap II
Dodano: 2024-07-12 - „Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) – gr. Gm. Sokolniki – Niwiska II – Niwiska, Niwiska - Galewice”
Dodano: 2024-05-27 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
Dodano: 2024-04-30 - Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa stref wejściowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-02-22 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2024-02-15 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-11-24 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-10-26 - Rozbudowa Zakładu Agroinżynierii w trybie zaprojektuj i wybuduj dla potrzeb Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2023-09-07 - Remont odcinka drogi gminnej Nr 108019E z Dłutowa do Orzku, przebudowa ul. Księżycowej w Dłutowie
Dodano: 2022-07-22