Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku od km 0+000 (skrzyżowanie z trasą nr 10) do km 0+860 (włączenie do drogi gminnej projektowanej Obwodnicy Zachodniej). Długość odcinka 860 m. Inwestycja realizowana z dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na 2019 r. (realizacja w ramach Funduszu Dróg Samorządowych). W zakres zadania wchodzi wykonanie robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, budowa skrzyżowań bezkolizyjnych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, urządzeniu zieleni, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego na odcinku zadania inwestycyjnego. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę nr 612/2013 z dnia 18 października 2013 r. (znak sprawy AB.6740.630.2013) oraz z wymogami Zamawiającego przestawionymi w informacjach dodatkowych (str. 39 siwz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz. 3.1. Klasyfikacja roboty budowlanej wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonej części zamówienia w pkt 10 oświadczenia, sporządzonego na wzorze Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: prace ogólnobudowlane, roboty ziemne, rozbiórkowe oraz inne fizyczne prace związane bezpośrednio z realizacją zamówienia rozumiane jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, również obejmujące posługiwanie się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz składających ofertę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście ww. czynności oraz wspólników spółek osobowych, którzy będą osobiście wykonywać te czynności na rzecz spółki. 3.8.1. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia osoby te powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania danych czynności. 3.8.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zakres czynności oraz oświadczenie o , zawarciu umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami uczestniczącymi w realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek do ZUS lub podatków do Urzędu Skarbowego (US) w zakresie zatrudnionych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych. 3.8.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zakresu czynności i kopii umów, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami uczestniczącymi w realizacji zamówienia lub innych dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek do ZUS i podatków do US będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 3.8.4. W przypadku stwierdzenia uchybienia/uchybień w spełnianiu przez wykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy (§ 9 ust. 2 pkt 5). 3.8.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.9. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ Zamawiający wskazał znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Ustala się wadium do zamówienia: Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku znak: ZP.271.4.2019 8.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6. Wadium jest zwracane zgodnie z art. 46 ust. 1 i ust. 1 a Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową, ważną na okres realizacji umowy, obejmującą ubezpieczenie budowy na sumę ubezpieczenia równą wartości brutto przedmiotu umowy. 14.9. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, który będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach