Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Małcużyńskiego w Słupsku.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Małcużyńskiego w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa ulicy Małcużyńskiego w Słupsku. 2.Zestawienie powierzchni objętych przebudową: 1)jezdnie bitumiczne SMA o powierzchni - 4.798,00 m2, 2)chodniki z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6 cm o powierzchni - 2.989,00 m2, 3)ścieżka rowerowa z asfaltu piaskowego o powierzchni - 1.429,00 m2, 4)zjazdy i stanowiska parkingowe z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8 cm o powierzchni 959,00 m2. 3.Zakres przebudowy ulicy: 1)branża drogowa obejmująca przebudowę nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: a)przebudowę jezdni bitumicznej ul. Małcużyńskiego, b)budowę i przebudowę chodników z kostki betonowej, c)budowę i przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki betonowej, d)budowę ścieżki rowerowej z asfaltu piaskowego gr. 5 cm, e)wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu; 2)branża sanitarna: a)budowa kanału deszczowego z rur PVC SN 8 ze ścianką litą o średnicy 200 mm, b)budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0 m, kratką żeliwną uchylną wraz z przykanalikami z rur PVC SN 8 ze ścianką litą o średnicy 160 mm i 200 mm, c)budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm z włazem żeliwnym ciężkim z przykręcaną pokrywą, d)wymiana, na wszystkich istniejących studniach, włazów żeliwnych na nowe z przykręcaną pokrywą typu D-400; 3)branża elektryczna i teletechniczna: a)budowa sieci oświetlenia drogowego o łącznej długości 926,00 m, b)budowa oświetlenia ulicznego - słupy ocynkowane, o wysokości 11 m z wysięgnikiem 2 m i kącie nachylenia 5 stopni, posadowione na prefabrykowanym fundamencie betonowym -26 szt., c)montaż opraw oświetleniowych: - moc znamionowa całego układu świetlnego < 150 W , - napięcie znamionowe 230 V +- 10%, - skuteczność świetlna oprawy > 100 lm/W, - temperatura barwowa 4200 K +- 100K, - stopień ochrony IP> 65, - stopień IK >= 0,8, - oprawy oświetleniowe muszą posiadać certyfikat ENEC; Wykonawca przedstawi obliczenia fotometryczne oferowanych opraw dla warunków według projektu budowlano - wykonawczego, spełniające założenia klasy oświetleniowej ME 4a, d)usunięcie kolizji elektroenergetycznych związanych z budową oświetlenia drogowego, e)budowa szafki oświetleniowej, f)budowa kanalizacji technicznej 2-otworowej ~623,5 m, g)budowa studni SKR-2 - 15 szt.; 4)branża zieleni: a)wycinka drzew: -12 sztuk (zmiana w pozycji 1.1 przedmiaru robót zieleni i małej architektury) wyciąć piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni i wywożeniem uzyskanego urobku drewna do magazynu drewna mieszczącego się w Słupsku przy ul. Grunwaldzkiej 4, oczyszczenie terenu z pozostałości po karczowaniu z powierzchni 79,0 m? wraz z wywozem nieczystości; b)nasadzenia drzew i krzewów: -przesadzenie 1.140 sztuk krzewów liściastych, -przesadzenie 39 sztuk drzew ( zmiana w pozycji 2.2 przedmiaru robót zieleni i małej architektury) -wbicie 117 sztuk palików drewnianych iglastych do drzew wraz z wiązadłami -po 3 paliki na jedno drzewo (zmiana w pozycji 2.7 przedmiaru robót zieleni i małej architektury), -sadzenie 2.745 sztuk krzewów liściastych (w kontenerach) - szczegółowe informacje odnośnie wysokości i wielkości donicy omówiono w Projekcie zieleni; c)wykonanie trawników: -dywanowych siewem, stosując mieszankę ziemi urodzajnej z torfem ( w stosunku 8:2) na terenie płaskim z nawożeniem na powierzchni 3.552 m?; d)mała architektura: -zakup i montaż 10 sztuk stalowych koszy o pojemności 60 l trwale mocowanych w gruncie; e)pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku gwarancji: -pielęgnacja 3.885 sztuk krzewów liściastych, obejmująca 4x pielenie i usuwanie odrostów, 1x nawożenie nawozem wieloskładnikowym, 1x przycięcie formujące, usunięcie kwiatostanów, 8x podlewanie, 1x zabezpieczenie na okres zimy, -pielęgnacja 39 sztuk drzew liściastych, obejmująca 4x pielenie misek, 1x nawożenie nawozem wieloskładnikowym, 1x przycięcie formujące, usunięcie kwiatostanów, 8x podlewanie, 1x zabezpieczenie na okres zimowy, -pielęgnacja 3.552 m? łącznie trawników dywanowych na terenie płaskim obejmująca 3x pielenie chwastów, 1x nawożenie, 12x koszenie trawników wraz z wygrabieniem i wywozem pokosu, 10 % dosiewu trawy, 24x podlewanie, 12x wałowanie trawy; f)zasady wycinki i odbioru drewna: -przed przystąpieniem do wycinki drzew obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie inspektora odpowiedzialnego za nadzór nad pracami zieleniarskimi celem wykonania szacunków brakarskich, -po wycince drzew należy drewno ułożyć w stosy, celem obmiarów i uzyskania asygnaty na przewóz drewna do magazynu, -osoba odpowiedzialna za magazyn drewna wystawia stosowny dokument (wykaz odbiorczy drewna), który należy dołączyć do protokołu odbioru robót. 4.Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz ze SST opracowana przez Grzegorza Knitter prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Inwestycyjne Grzegorz Knitter, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach