Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2012-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Leśnej w miejscowości Jerzykowo wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicach Leśnej, Osiedlowej i Zacisznej oraz podczyszczalni wód deszczowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy leśnej w miejscowości Jerzykowo wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicach Leśnej, Osiedlowej i Zacisznej oraz podczyszczalni wód deszczowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty, które są załącznikiem do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego i wykonawczego, b) zapewnienie obsługi geodezyjne przez uprawione służby geodezyjne, c) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, d) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, e) wprowadzenie oznakowania terenu budowy, f) zapewnienie właściwej organizacji ruchu na czas budowy, g) poinformowanie mieszkańców i użytkowników o możliwych utrudnieniach, h) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., j) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci z terenu budowy, k) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót m) jeżeli zaistnieje konieczność- poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i zajęcie pasa drogowego, 4. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881 ze zm.). Kostka i krawężniki powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich (PN-EN 1338 Kostka brukowa betonowa, PN-EN 1340 Krawężniki, obrzeża i cieki wodne). Kolor kostki i krawężników musi być jednolity dla całej partii materiału. 5. Gatunek kostki I - nie dopuszcza się aby kostka brukowa miała plamy i zabrudzenia niezmywalnych wodą, miała rysy lub spękania, niedopuszczalne są również szczerby i uszkodzenia krawędzi bocznych i naroży, bez kontrastowych przebarwień. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej przez wieś Borkowice; etap II - chodnik lewostronny od km 0+439,29 do km 0+744,23
Dodano: 2016-07-25 - Naprawa alejek w parku Manitiusa w Poznaniu - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Remont alejek w parku Górczyńskim w ramach zadania Rewitalizacja Parku Górczyńskiego
Dodano: 2016-07-21 - Remont boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 20 im. Stefana Batorego na osiedlu Rzeczypospolitej 44 w Poznaniu
Dodano: 2016-05-23 - Budowa chodnika w ciągu ul. Ludwikowskiej w m. Krosinko; etap I - odcinek od km 0+000 do km 0+309.
Dodano: 2016-05-21 - Remont pomieszczeń z dostosowaniem na potrzeby szkoły w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego na os. Władysława Łokietka 104 w Poznaniu
Dodano: 2016-05-02 - Budowa ulicy Wiosny Ludów i Sowińskiego w miejscowości Mosina
Dodano: 2016-04-14 - Budowa ulicy Polnej w miejscowości Krosno na odcinku od ul. Strzeleckiej do ul. Głównej; etap I - odcinek od km 0+007,00 do km 0+639,77
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie robót budowlanych na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu: Budowa nowego wejścia do budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 144, 62-800 Kalisz
Dodano: 2016-04-07 - Budowa drogi zbiorczej południowo - zachodniej obwodnicy Międzychodu, III etap - Budowa nawierzchni ul. Zagrodowej wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-04-06