Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Las Rzeczki na odcinku od ulicy Granicznej do ulicy Północnej oraz ulicy Północnej na odcinku od ulicy Kasztanowej do ulicy Las Rzeczki.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogoskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogoskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Las Rzeczki na odcinku od ulicy Granicznej do ulicy Północnej oraz ulicy Północnej na odcinku od ulicy Kasztanowej do ulicy Las Rzeczki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami; 45.23.31.40-2 – roboty drogowe. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wykonaniem trwałej nawierzchni ulicy z asfaltobetonu, budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami, studniami rewizyjnymi, budowa oświetlenia ulicznego, wymiana opraw istniejącego oświetlenia ulicznego. Na odcinku długości ok.1 km. Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 36 miesięcy Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji mksymalny 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy 2.Warunki techniczne realizacji zamówienia 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna 4.Dokumentacja projektowa 5.Przedmiary robót należy traktować pomocniczo. 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) związanych z robotami ogólnobudowlanymi, w zakresie branży drogowej tj: roboty ziemne, nawierzchniowe i brukarskie, obsługa sprzętu drogowego, b) roboty montażowe instalacji sanitarnych, c) roboty elektryczne 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w załączniku nr 2 w § 9 „Wzoru umowy”. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 16.02.2017r. do godz. 930, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe wymagania dot. wniesienia wadium opisane zostały w Rozdziale nr XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach