Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Łąkowej w Zgierzu” w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Łąkowej w Zgierzu” w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Łąkowej w Zgierzu o długości 427 m, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada wymagane prawem zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę (załącznik nr 4). Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: A. Roboty w pasie drogowym ul. Łąkowej oraz drogi krajowej nr 91 (obręb skrzyżowania): Konstrukcja jezdni do wykonania: - nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno – asfaltowych: warstwa wiążąca o gr. 5 cm warstwa ścieralna o gr. 5 cm - wykonanie podbudowy jezdni: dolna warstwa – stabilizacja kruszywa naturalnego spoiwami hydraulicznymi o gr. 20 cm górna warstwa – kruszywo łamane (0-31,5) o gr. 20 cm Krawężniki: Betonowe 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Obrzeża: Betonowe 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja zjazdów o nawierzchni brukowej: - warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok. 4 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja zjazdów o nawierzchni asfaltowej: - nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno – asfaltowych: warstwa wiążąca o gr. 5 cm warstwa ścieralna o gr. 5 cm - wykonanie podbudowy jezdni: dolna warstwa – stabilizacja kruszywa naturalnego spoiwami hydraulicznymi o gr. 20 cm górna warstwa – kruszywo łamane (0-31,5) o gr. 20 cm Konstrukcja chodników / peronów: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok. 4 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja opasek: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok. 4 cm, - warstwa piasku gr. 15 cm. Zieleń: Wykonanie trawników poprzez wysiew tradycyjny lub rozłożenie trawy z rolki. Należy uwzględnić wymianę gruntu rodzimego na ziemię urodzajną. Wysokość trawników należy dostosować do wysokości przyległych chodników i opasek. Do obowiązków Wykonawcy należy usunięcie drzew w pasie drogowym w przypadku takiej konieczności, ze względu na bezpieczeństwo oraz system korzeniowy kolidujący z elementami drogi oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń, a także wykonanie nasadzeń kompensacyjnych. Odwodnienie: Odwodnienie drogi rozwiązane poprzez spływ wód opadowych po powierzchni jezdni i chodników prowadzone przy krawężnikach w stronę wpustów deszczowych. Należy wymienić istniejące wpusty kanalizacji deszczowej wraz z osadnikami, zastosowane wpusty winny być wykonane w układzie krawężnikowo – ulicznym. Oznakowanie: - wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z obowiązującą organizacją ruchu, - wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z obowiązującą organizacją ruchu, - wykonanie oznakowania poziomego od strony krawędzi jezdni informującego o występującym ruchu rowerowym, - wymiana koszy ulicznych na śmieci (kształt walca, kolor ciemny szary, umieszczone na słupku, system opróżniania bezrowkowy). Roboty rozbiórkowe Wykonanie robót rozbiórkowych w niezbędnym zakresie, w tym: nawierzchni i podbudowy jezdni, nawierzchni i podbudowy chodników, zjazdów, krawężników, obrzeży. Obmiary charakterystyczne: Długość odcinka: ok. 427 m Istniejące wpusty deszczowe: 5 kpl. B. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, zgodnie z wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw transportu – 2 szt. IV. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji w tym z drzewami, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek j.w. w przypadku takiej konieczności. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Elementy drogi będące przedmiotem robót należy wysokościowo dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu i sposobu odwodnienia. 4. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 5. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 6. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasto Zgierz. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczenia destruktu. 7. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, a także w razie potrzeby zmian docelowy projekt stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drogi krajowej nr 91. 8. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić i poczynić niezbędne uzgodnienia z podmiotami odpowiedzialnymi za zorganizowany transport zbiorowy, a w razie konieczności zorganizować objazdy. Wszelkie koszy z tym związane pokrywa Wykonawca. 9. W związku z planowanymi pracami remontowymi nawierzchni utwardzonych przy ul. Łąkowej przez TBS w Zgierzu Sp. z o.o. w przypadku pokrywania się terminów realizacji prac, należy zachować optymalną koordynację robót. 10. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami. 11. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców, a w szczególności umożliwiający poprawne funkcjonowanie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu. 12. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 13. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac. 14. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 15. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 16. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 17. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. V. Załączniki: 1. Dokumentacja techniczna. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót. 4. Zgłoszenie wykonania robót budowlanych z dnia 25.08.2017r. oraz z dnia 22.08.2017r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty brukarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 20.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach