Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Krzywej w Kościanie (km 0+000,00 do km 0+261,00) dla zadania Przebudowa ulicy Krzywej I etap

Urząd Miejski Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22/204
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 512 14 66 , fax. 065 5122700
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Kościan
    al. Tadeusza Kościuszki 22/204 22/204
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 512 14 66, fax. 065 5122700
    REGON: 00052574800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Krzywej w Kościanie (km 0+000,00 do km 0+261,00) dla zadania Przebudowa ulicy Krzywej I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac przewiduje wykonanie: 1) robót przygotowawczych, 2) robót ziemnych, 3) odwodnienia nawierzchni szczelnych, 4) podbudowy, 5) nawierzchni z kostki betonowej, 6) ściek i krawężnik, 7) chodnik, 8) zjazdy do posesji, 9)oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Wielkość zamówienia 70 023 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3 000 zł słownie: trzy tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności załączą do oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych wyżej będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/doświadczenie zawodowe - wykaz zawierający następujące dane: wartość, datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że robota budowlana została wykonana z należytą starannością np. referencje, 4/ pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach