Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Krasickiego i Filtrowej w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich

Urząd Miejski w Sławnie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8103051 , fax. 059 8103340
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławnie
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8103051, fax. 059 8103340
    REGON: 00052636300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.slawno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Krasickiego i Filtrowej w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Krasickiego i Filtrowej w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich. Zakres prac obejmuje: Etap I 1)Przebudowa ulicy Filtrowej na odcinku 200 m, 2)Przebudowa ulicy Krasickiego, 3)Rozbiórka istniejącej nawierzchni ulic i zjazdów, 4)Prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu osi i głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej, 5)Roboty przygotowawcze, tj. karczowanie krzaków i zdjęcie humusu, 6)Roboty ziemne, polegające na wykonaniu wykopów i nasypów, 7)Roboty związane z budową odcinków kanalizacji deszczowej, przykanalików oraz urządzeń odwadniających ulice (np. studzienki ściekowe), 8)Roboty związane z wybudowaniem oświetlenia drogowego, 9)Przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 10)Ułożenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów i chodników, 11)Plantowanie skarp, 12)Montaż znaków drogowych wg projektu docelowej organizacji ruchu, 13)Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych prac. Etap II 1)Przebudowa ulicy Filtrowej - nawierzchnia jezdni i chodnika na odcinku 598 m, 2)Infrastruktura na ulicy Filtrowej (kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, sieci elektryczne i teletechniczne), 3)Rozbiórka istniejącej nawierzchni ulic i zjazdów, 4)Prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu osi i głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej, 5)Roboty przygotowawcze, tj. karczowanie krzaków i zdjęcie humusu, 6)Roboty ziemne, polegające na wykonaniu wykopów i nasypów, 7)Roboty związane z budową odcinków kanalizacji deszczowej, przykanalików oraz urządzeń odwadniających ulice (np. studzienki ściekowe), 8)Roboty związane z wybudowaniem oświetlenia drogowego, 9)Przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 10)Ułożenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów i chodników, 11)Plantowanie skarp, 12)Montaż znaków drogowych wg projektu docelowej organizacji ruchu, 13)Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego określonego w III części SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawcy muszą spełniać warunki: 1)posiadać doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) każde (załącznik nr 2). 2)Posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). 3.Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), 2)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 3)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 4)Oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 5)Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł każda w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest przedstawienie min. 2 dokumentów potwierdzających realizację, z których musi wynikać wielkość robót, zakres robót, okres ich realizacji, miejsce realizacji oraz fakt należytego ich wykonania, np. protokół odbioru robót, referencje, 6)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 7)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 3.000.000,00 zł. Dokument ten wymagany będzie przed podpisaniem umowy, Przy składaniu oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, najpóźniej na dzień podpisania umowy przedłoży wymaganą polisę lub inny dokument ubezpieczenia. Zamawiający nie podpisze umowy z wykonawcą, w przypadku braku tego dokumentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, skutki nie podpisania umowy, będą traktowane jako uchylanie się wykonawcy od podpisania umowy. W celu stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne, wielkości wymienione w pkt 5 dotyczące poszczególnych partnerów konsorcjum, będą zsumowane. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 9)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ), 10)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 11)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15)Kosztorys ofertowy, 16)Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach