Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kościelnej, Placu Zamkowego oraz ulicy Rynek w Nowym Żmigrodzie

Gmina Nowy Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-230 Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4415605 , fax. 013 4415605 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Żmigród
    ul. Mickiewicza 2 2
    38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie
    tel. 013 4415605, fax. 013 4415605 w. 37
    REGON: 37044034700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kościelnej, Placu Zamkowego oraz ulicy Rynek w Nowym Żmigrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Kościelnej, Placu Zamkowego oraz ulicy Rynek w Nowym Żmigrodzie Zakres robót: Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy fragmentu ciągu komunikacyjnego w Nowym Żmigrodzie w rejonie Rynku wraz z połączeniem z drogą wyższej kategorii - drogą wojewódzka nr 992 Jasło-Granica Państwa. Przebudowywana droga dotyczy ulicy Kościelnej oraz Placu Zamkowego wraz z odcinkami dróg wewnętrznych - sięgacze łączące w/w plac z ulicą Basztową - droga wojewódzka nr 992. Istniejąca nawierzchnia przebudowanej drogi stanowi częściowo utwardzenie nawierzchnią asfaltową zniszczona podczas budowy kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy instalacji gazowej i wodociągowej. Na pozostałym terenie występuje nawierzchnia tłuczniowa i gruntowa nieutwardzona. Projektowana nawierzchnia zaprojektowana została w kategorii ruchu KR-1, dopuszczalnego nacisku osi pojazdu 100 KN/oś grupy nośności podłoża G-3 i głębokości przemarzania 1,2 m. Nawierzchnia zostanie wykonana - kostka granitowa kat I sort 7/9 cm układana na podsypce cementowo - piaskowej gr 5cm oraz na podbudowie grubości minimum 47cm układanej na geowłókninie separacyjnej. Nawierzchnia kostki zostanie częściowo obramowana krawężnikiem granitowym płomieniowanym o wymiarach 15x30 cm ułożonego na ławach betonowych. W celu odprowadzenia wody z dolnych warstw konstrukcyjnych wykonany zostanie drenaż z rur karbowanych w złożu filtrowym żwirowym frakcji 8/32mm. Zadanie obejmuje również wykonanie budowy kanalizacji deszczowej oraz przebudowę odcinka kolidującej kanalizacji sanitarnej wraz z pracami uzupełniającymi. Zadanie obejmuje wykonanie prac rozbiórkowych i uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania całości zadania. Zadanie realizowane będzie w Nowym Żmigrodzie na działkach ewid.: 843, 845 oraz terenie przyległym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Śląski Oddział Jasło Nr 65105014581000002221495852 ( decyduje data wpływu środków do zamawiającego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach