Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kołłątaja w Kotlinie - etap I

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 405 481 , fax. 627 405 481
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1
    63220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 405 481, fax. 627 405 481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kołłątaja w Kotlinie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Kołłątaja na odcinku A-B-C-D-E o długości 382,30 m licząc od osi skrzyżowania z ulicą Staszica polega na zmianie istniejącej nawierzchni jezdni tłuczniowo – gruntowej na nawierzchnię o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości po 0,80 m z kruszywa granitowego i krawężnika betonowego 15x30 cm ułożonego na płask. W ramach przebudowy w celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni projektuje się kanalizację deszczową. 1. Przebudowa drogi gminnej została podzielona na dwa etapy realizacji. Przedmiotem niniejszego postepowania jest realizacja etapu I. Etap I polega na wykonaniu koryta poprzez usunięcie istniejącej nawierzchni, w miejsce której projektuje się ułożenie warstwy żwiru o grubości 10 cm oraz ułożenie warstwy grubości 15 cm z kruszywa łamanego ( granit ) stabilizowanego mechanicznie jako warstwę dolnej podbudowy i ułożeniu warstwy grubości średnio 8 cm z kruszywa łamanego ( granit ) stabilizowanego mechanicznie jako podbudowę górną na całej długości przebudowywanej drogi. Ponadto w I etapie przed ułożeniem nowej konstrukcji jezdni należy wykonać kanalizację deszczową z rur PP Ø 400 ze studzienkami rewizyjnymi z rur PCV Ø 400 wraz ze studzienkami ściekowymi z rur betonowych Ø 500 z przykanalikami z rur PCV Ø 160. Przebudowa drogi gminnej nie zmienia przebiegu trasy w planie. Szczegółowy zakres robót określają : Projekt budowlano – wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie : pięć tysięcy złotych i 00/100. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bp o/Jarocin 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2) kosztorys ofertowy, 3) dowód wniesienia wadium 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku , gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 5) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach