Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kolejki Leśne w Hajnówce

Urząd Miasta Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822875 , fax. 085 6822994
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Hajnówka
    ul. A. Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822875, fax. 085 6822994
    REGON: 00052331800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kolejki Leśne w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa ulicy Kolejki Leśne w Hajnówce polegająca na: 1. Przebudowie ul. Kolejki Leśne w Hajnówce o długości 245,20 m i szerokości jezdni 5,0m. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zadanie Nr 1: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy n/w materiałów drogowych: 1. Krawężnik betonowy typ lekki - 608 szt. Zadanie Nr 2: Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej: - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 1376,00 m2 na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1376,00 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw ( 25 cm ) podbudowy. Zadanie Nr 3: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy : - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km - 362,50m3 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 1376 m2 Zadanie Nr 4: Wykonanie kanalizacji deszczowej : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 315 mm - 234,00 mb, - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 250 mm - 62,00 mb, - studnie kanalizacyjne systemowe ? 600 mm- zamknięcie rurą teleskopową z pierścieniem i włazem typu ciężkiego - 6 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem ? 500 mm - 6 szt. - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 200 mm - 31 mb, - przewiert maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami stalowymi ? 450 mm - 17 mb, Zadanie Nr 5: Przebudowa sieci telefonicznej: - Budowa obiektów podziemnych z rur HDPE110/6,3 pod drogami i ulicami w gruncie kategorii IV, liczba(warstw x z rur w warstwie x rur w ciągu):1x1x1 - 59 mb, - Budowa rurociągu kablowego w wykopie wykonanym ręcznie, grunt kategorii III, rury w zwojach, HDPE o średnicy 40 mm, 1 rura w rurociągu(analogia)- 0,147 km, - Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym wykopanym i zasypanym mechanicznie, grunt kategorii III, kabel o średnicy do 30 mm, układanie każdego następnego kabla - 120 mb, - Montaż i ustawienie słupów pojedynczych żelbetowych z dwiema belkami ustojowymi w terenie płaskim, długość słupa 7 m, kategoria gruntu IV - 2 sztuk, - Zdemontowanie słupów pojedynczych bez szczudeł w terenie płaskim, długość 7 m, grunt kategorii IV - 6 sztuk,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą oświadczenia o: 1. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami). 2. Zapoznaniu się z dokumentacją techniczną udostępnioną przez zamawiającego, przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń 3. Uzyskaniu wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. 4. Udzieleniu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o  informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niezłożeni lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z oświadczeń wymienionych w rozdziale V i VI spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami) (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg załącznika Nr 6, 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie lub społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej trzech) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika Nr 3 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2, 3, 4 i 5. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg załącznika Nr 4 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2, 3,4 i 5. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - dotyczy Zadania Nr 2, 3, 4 i 5. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wy­konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 5 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2, 3, 4 i 5. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2, 3, 4 i 5. 12. Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale VI lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone przez wykonawcę za zgodność z orginałem kopie lub odpisy) spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (ponad 36 miesięcy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach