Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kapinosa w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą

Gmina Gniew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-140 Gniew, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 530 79 18 , fax. 58 530 79 40
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniew
    Plac Grunwaldzki 1
    83-140 Gniew, woj. pomorskie
    tel. 58 530 79 18, fax. 58 530 79 40
    REGON: 52758100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gniew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kapinosa w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ulicy Kapinosa w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Zakres prac obejmuje odcinek od skrzyżowania z ulicą Gdańską do skrzyżowania z ulicą gen. J. Hallera - bez skrzyżowania z tą ulicą. Opracowanie kończy się w km 0+507,01 na granicy wydzielenia działki drogowej 43/31. Projekt skrzyżowania zostanie ujęty w dokumentacji dotyczącej budowy ul. Gen. J. Hallera - będzie to odrębne opracowanie. Ulica Kapinosa posiada trzy sięgacze obsługujące zabudowę jednorodzinną, które również wchodzą w zakres projektu. Dojazdy te zakończone są placami do zawracania. Drogi te oznaczono jako: trasa L1, trasa P1, trasa P2 oraz trasa L2. W wydzieleniach w MPZP przewidzianych dla ruchu pieszego zaprojektowano dwa ciągi piesze: chodnik P1 oraz chodnik P2. Trasa główna posiada jezdnię o szerokości 5,0m na całej długości. Przekrój jezdni na całym odcinku zaprojektowano jako daszkowy o spadku 2%. Na początku na odcinku od km 0+000.0 do km 0+010.0 dowiązano się do pochylenia podłużnego krawędzi ul. Gdańskiej. Zastosowano łuki w planie o promieniach: R=50.0m, R=20.0m, R=25.0m oraz R=25.0m. Wzdłuż ul. Kapinosa zaprojektowano obustronne krawężniki 15x30cm o świetle 12cm, na zjazdach zastosowano krawężniki najazdowe 15x22cm o świetle 2cm. Zjazdy zaprojektowano w obramowaniu z opornika 12x25. Chodnik prawostronny o szerokości 2.0m zaprojektowano na całym odcinku ul. Kapinosa. Chodnik lewostronny o szerokości 2.0m zaprojektowano na wysokości dwóch budynków zlokalizowanych po tej stronie ulicy. W rejonie skrzyżowania z ulicą Gdańską zaprojektowano przejście dla pieszych z korektą chodnika włączającego się do stanu istniejącego. Projektowana trasa L1 posiada jezdnię o szerokości 5.0m na całej długości. Przekrój jezdni na całym odcinku jednostronny o spadku 2%. Na początku trasy na odcinku od km 0+002.5 do km 0+012.5 dowiązano się do pochylenia podłużnego krawędzi ul. Kapinosa. Zastosowano łuk w planie o promieniu: R=18.0m. Z uwagi na fakt, że trasa L1 jest ulicą nieprzelotową (ślepą) , na jej końcu zaprojektowano plac do zawracania o wymiarach 9.5m na 12.5m. Wzdłuż trasy L1 zaprojektowano obustronne krawężniki 15x30cm o świetle 12cm. Projektowana trasa P1 posiada jezdnię o szerokości 5.0m na całej długości. Przekrój jezdni na całym odcinku zaprojektowano jako jednostronny o spadku 2%. Na początku trasy na odcinku od km 0+002.5 do km 0+012.5 dowiązano się do pochylenia podłużnego krawędzi ul. Kapinosa. Na końcu trasy na odcinku od km 0+035.0 do km 0+046.10 dowiązano się do pochylenia podłużnego krawędzi trasy P2. Wzdłuż trasy P1 zaprojektowano obustronne krawężniki 15x30cm o świetle 12cm. Projektowana trasa P2 posiada jezdnię o szerokości 4.5m na całej długości, na początku i końcu tej trasy zaprojektowano place do zawracania o szerokości 10.0m. Przekrój jezdni na całym odcinku zaprojektowano jako jednostronny o spadku 2%, z tym że na początkowym odcinku od km 0+000.0 do km 0+010.52 spadek poprzeczny jest do lewej krawędzi trasy, na odcinku od km 0+010.52 do km 0+018.39 następuje odwrócenie spadku w kierunku prawej krawędzi trasy, na odcinku od km 0+018.39 do końca w km 0+075.64 występuje spadek poprzeczny do prawej krawędzi trasy. Zastosowano łuki w planie o promieniach: R=10.0m oraz R=10.0m. Wzdłuż trasy P2 zaprojektowano obustronne krawężniki 15x30cm o świetle 12cm , na zjazdach zastosowano krawężniki najazdowe 15x22cm o świetle 2cm. Zjazdy zaprojektowano w obramowaniu z opornika 12x25. Projektowana trasa L2 posiada jezdnię o szerokości 5.0m na całej długości. Przekrój jezdni na całym odcinku zaprojektowano jako jednostronny o spadku 2%. Na początku trasy na odcinku od km 0+002.5 do km 0+012.5 dowiązano się do pochylenia podłużnego krawędzi ul. Kapinosa. Zastosowano łuk w planie o promieniu: R=10.0m. Z uwagi na fakt, że trasa L2 jest ulicą nieprzelotową (ślepą), na jaj końcu zaprojektowano plac do zawracania o wymiarach 11.91m na 12.0m. Wzdłuż trasy L2 zaprojektowano obustronne krawężniki 15x30cm o świetle 12cm , na zjeździe zastosowano krawężniki najazdowe 15x22cm o świetle 2cm. Zjazd zaprojektowano w obramowaniu z opornika 12x25. Chodnik P1 posiada szerokość 2.0m na całej długości. Spadek poprzeczny chodnika o wartości 2% w kierunku prawej krawędzi występuje na całej długości chodnika, za wyjątkiem odcinka początkowego i końcowego o długościach 5.0m. Na odcinku początkowym dowiązano się do krawędzi chodnika położonego przy ul. Kapinosa. Na odcinku końcowym dowiązano się do krawędzi trasy P2 , na szerokości chodnika zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22cm o świetle 0cm. Chodnik P2 posiada szerokość 2.0m na całej długości. Spadek poprzeczny chodnika o wartości 2% w kierunku lewej krawędzi występuje na całej długości chodnika, za wyjątkiem odcinka początkowego i końcowego o długościach 5.0m. Na odcinku początkowym dowiązano się do krawędzi chodnika położonego przy ul. Kapinosa. Na odcinku końcowym dowiązano się do krawędzi trasy P2. Zaprojektowano zjazdy indywidualne w miejscach, gdzie obecnie wstępują zjazdy do budynków jednorodzinnych. Szerokość zjazdów 4.0 m. Dla określenia konstrukcji nawierzchni przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G4. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z kostki brukowej betonowej fazowanej koloru szarego o grubości 8cm. Elementem zadania pn.: „Przebudowa ul. Kapinosa w Gniewie” jest budowa kanalizacji deszczowej na całości opracowania wraz z regulacją istniejących sieci sanitarnych do nowej powierzchni terenu. Zakres prac obejmuje również zabezpieczenie istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej oraz zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. Standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach