Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
- Data zamieszczenia: 2020-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
ul. Rynek 1
27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
REGON: 54530800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.solec.pl, www.solec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Jana Wnuka w Solcu nad Wisłą od km 0+006,35 do km 0+105,50 wraz z wykonaniem chodnika. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ulicy Jana Wnuka w Solcu nad Wisłą od km 0+006,35 do km 0+105,50 wraz z wykonaniem chodnika. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni oraz wykonania chodnika dla pieszych na ulicy Jana Wnuka w Solcu nad Wisłą. Zakres robót podzielono na dwie części stosownie do zakresu przewidzianych prac, część 1 dotyczy wykonania chodnika, część nr 2 dotyczy wykonania przebudowy nawierzchni drogi. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1. Przebudowa ulicy Jana Wnuka w Solcu nad Wisłą od km 0+006,35 do km 0+105,50 wraz z wykonaniem chodnika – etap I: 1. roboty pomiarowe i wysokościowe –odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych 2. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm 3. rozebranie istniejących nawierzchni ulepszonych (kostka brukowa, płyty betonowe-chodnikowe), 4. roboty ziemne wykonanie wykopu koparkami przedsiębiernymi z transportem urobki samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km 5. profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 6. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 20 cm (zjazdy) 7. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15 cm (chodnik), 8. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej o gr 6 cm na podsypce cementowo piaskowej 9. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 10. przestawienie (regulacja wysokościowa ) istniejących krawężników betonowych wystających, 11. regulacja wysokościowa istniejących chodników z kostki brukowej betonowej, 12. regulacja pionowa studzienek telefonicznych, 13. ustawienie krawężników wystających i wtopionych na podsypce cementowo-piaskowej, 14. wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki betonowe, 15. ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, 16. wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża betonowe. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych koniecznych do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie drogi, - prowadzenie dziennika budowy, - likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Część 2. Przebudowa ulicy Jana Wnuka w Solcu nad Wisłą od km 0+006,35 do km 0+105,50 wraz z wykonaniem chodnika – etap II : 1. roboty pomiarowe i wysokościowe –odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych 2. frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm z nadaniem spadków i wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 10 km 3. warstwa wiążąco –wyrównawcza z betony asfaltowego AC11 W KR1/2 w ilości 50 kg/m2 z transportem 4. oczyszczenie i skropienie warstw emulsją asfaltową 5. nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S KR ½ o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) z transportem, 6. oznakowanie drogowe – słupki z rura stalowych fi 70 mm 7. zamocowanie tarcz znaków drogowych z blachy ocynkowanej D-6, folia odblaskowa II typu, 8. oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych – za pomocą mas chemoutwardzalnych, grubowarstwowe- przejście dla pieszych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych koniecznych do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie drogi, - organizacja ruchu na czas prowadzonych prac, - prowadzenie dziennika budowy, - likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, - uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określono w załącznikach do SIWZ: 1) Projekcie technicznym materiały do zgłoszenia robót, 2) Przedmiarach robót (pomocniczo), 3) szczegółowej specyfikacji technicznej, 4) wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, warz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na postawie projektu i przedmiaru robot, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust. 5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy), 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16