Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Hm. Marcina Strachanowskiego - długości 167,75 m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości 2 m każdy - wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Powstańców Warszawy, zgodnie z projektem budowlanym - z uwzględnieniem następujących zmian: kostka brukowa betonowa, szara, grafitowa i czerwona, grubości 10 cm zostaje zastąpiona kostką brukową betonową grubości 8 cm, kolor - szary; krawężniki betonowe o wymiarach 20x22x100 cm oraz 20x30x100 cm zastępuje się odpowiednio krawężnikami betonowymi o wymiarach: 15x22x100 cm; 15x30x100 cm; 12x25x100 cm. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej, podłączenie wpustów deszczowych, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów; podbudowa: warstwa wzmacniająca podłoże gr. 25 cm - grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym; podbudowa zasadnicza gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - kolor kostki szary; 3) wykonanie krawężników i obrzeży, 4) regulacja urządzeń podziemnych i wymiana pokryw nastudziennych, 5) wykonanie trawnika, 6) urządzenie tymczasowej organizacji ruchu, 7) oznakowanie organizacji ruchu tymczasowe i oznakowanie docelowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Część II - przebudowa ulicy Jakuba Jasińskiego w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jakuba Jasińskiego w Inowrocławiu - długości 137 m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości ok. 2 m każdy - zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do ul. Macieja Wierzbińskiego, odtworzenie nawierzchni, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów, krawężników i obrzeży: warstwa ścieralna jezdni z asfaltobetonu o gr. 4 cm, warstwa wiążąca z asfaltobetonu o gr. 4cm, podbudowa w-wa górna z tłucznia 16-31,5 o grubości 8cm, w-wa dolna z tłucznia 31,5-63 o grubości 15cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm; krawężniki i oporniki na ławie betonowej B-15 z oporem; chodnik (kostka szara) o całkowitej grubości 34cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 12 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm; obrzeża na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 6 cm; wjazdy (kostka czerwona) o całkowitej grubości 39 cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 20 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm; 3) regulacja urządzeń podziemnych, 4) wykonanie urządzeń tymczasowej organizacji ruchu, 5) oznakowanie pionowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Część III - budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika o szerokości 1,5 m i ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m - w ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu, odcinek od ul. 800-lecia do ul. Budowlanej - łączna długość układu ścieżki i chodnika wynosi 329,47 m. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, usunięcie drzew, roboty rozbiórkowe; 2) roboty zabezpieczające infrastrukturę podziemną (kable energetyczne); 3) roboty ziemne - przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych - wykonania koryta pod konstrukcję nawierzchni ścieżki i chodnika należy w miejscach występowania darniny usunąć warstwę humusu gr. 15 cm; następnie wykonać roboty ziemne zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi; w ramach robót ziemnych objęto również formowanie skarp, plantowanie i porządkowanie terenu na szerokości 5,0 m od krawędzi zewnętrznych projektowanego obiektów; 4) podbudowy o konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku o wskaźniku wodoprzepuszczalności k większym lub równym 2 m/dobę grubości 15 cm, - warstwa podbudowy z chudego betonu gr. 10 cm, - nawierzchnię z kostki betonowej brukowej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm; 5) obrzeża betonowe - obramowanie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 układanym na podsypce cementowo - piaskowej; 6) nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej, na podsypce cementowo piaskowej, ścieżka rowerowa - kostka czerwona, chodnik - kostka szara; 7) roboty uzupełniające - porządkujące teren; 8) tereny zielone; 9) odwodnienie - odwodnienie ścieżki i chodnika poprzez ukształtowanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo. W miejscu najniższego punktu niwelety, gdzie po opadach deszczowych powstają zalewiska zaprojektowano dwa wpusty uliczne odprowadzające wodę do istniejącej kanalizacji deszczowej; 10) oznakowanie pionowe i poziome. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na część II i III zamówienia, natomiast wykonawcy składający ofertę na I część zamówienia mają obowiązek wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach