Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Granicznej droga powiatowa nr 3156L w Krasnymstawie na odcinku od km 0+003 (ul. Piłsudskiego) do km 0+680 (ul. Tokarzewskiego) o dł. 0,677 km”.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Borowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576-36-68 , fax. 82 576-22-34
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Borowa 6
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576-36-68, fax. 82 576-22-34
    REGON: 11019917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl, https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Granicznej droga powiatowa nr 3156L w Krasnymstawie na odcinku od km 0+003 (ul. Piłsudskiego) do km 0+680 (ul. Tokarzewskiego) o dł. 0,677 km”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości 6,0 m, przekroju daszkowego typu ulicznego z obustronnym krawężnikiem o łącznej długości 0,677 km. Przebudowa drogi na odcinku tj. od km 0+003 do km 0+680, obejmuje wykonanie: materaca z geosyntetyków i mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 gr. 30 cm, podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm, warstwy wiążącej z AC11W gr. 8 cm oraz warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm. Na w/w. odcinku drogi planuje się dwa pasy jezdni o szerokości po 3,0 m każdy wraz z lewostronnym chodnikiem szerokości 1,5-2,0 m. Po prawej stronie jezdni przewidziano budowę chodnika na odcinkach od km 0+409,56 do km 0+488,64 i od km 0+600 do km 0+680 o szerokości nawierzchni 2,0 m. Konstrukcja nawierzchni chodników obejmuje wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnienia 0/16 gr. 15 cm., warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 gr.10 cm, podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm. I warstwy ścieralnej wykonanej z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. obramowanej od strony jezdni krawężnikiem 15x30x100 natomiast od strony opaski gruntowej obrzeżem 6x20 cm. Tereny zielone pasa drogowego należy zahumusować i obsiać trawą. Odwodnienie drogi należy wykonać poprzez wymianę wpustów deszczowych wraz z przykanalikami. Wody opadowo – roztopowe z jezdni i chodników będą odprowadzane poprzez wpusty uliczne do istniejącej kanalizacji deszczowej. Podłączenie do drogi powiatowej nr 3121L (ul. Piłsudskiego) należy wykonać w formie skrzyżowania zwykłego o szerokości wlotu ulicy Granicznej wynoszącym 6,0 m. Krawędzie jezdni wyokrąglono promieniami R=8,0 m. Nawierzchnię zjazdów indywidualnych o szerokości 4,0 m i publicznych o szerokości 5,0 m znajdujące się wzdłuż przedmiotowej drogi powiatowej należy wykonać jako twardą na szerokości pasa drogowego, natomiast pobocza zjazdów publicznych jak i indywidualnych zaleca się wykonać o szerokości 0,75 m jako gruntowe umocnione kruszywem grubości 10 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów obejmuje wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0/16 gr. 15 cm, podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej cementem lub z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 gr. 15 cm, podsypki cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm i warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. W pasie drogi zlokalizowane są: ziemna sieć energetyczną niskiego, średniego i wysokiego napięcia, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć telekomunikacyjna, sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieć ciepłownicza. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie kanału technologicznego ulicznego KTu o profilu podstawowym (jedna rura osłonowa) oraz w miejscach o dużym narażeniu na uszkodzenia kanał technologiczny przepustowy KTp (dwie rury osłonowe). Przedsięwzięcie przewiduje wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz wygrodzenie chodnikowe.3.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych, harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlana i niniejszą SIWZ, 2) zapewnienie kierownika budowy przez Wykonawcę, 3) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie obszaru przyległego do pasa drogowego, odtworzenie terenów zielonych, 4) przeprowadzenie wymaganych badań, przygotowanie rozliczenia końcowego, opracowanie powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji i innych niezbędnych czynności zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej. Materiały pochodzące z rozbiórek będą rozdysponowane zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (Uwaga: Przedmiar robót, stanowi tylko podstawę informacyjno-pomocniczą w określeniu robót, zgodnie z zapisami pkt 12 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.8. SIWZ : 1) ppkt 1) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 2) ppkt 2)÷4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.9. ppkt 1) i ppkt 2) lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.9. ppkt 2) lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.10. SIWZ stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.8. ppkt 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.9. ppkt 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.10. SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.8. ppkt 1-6 SIWZ. 8. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.8. ppkt 1-6 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 9. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku Wykonawcy, który występuje jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, wymagane jest przedłożenie dokumentów określonych w pkt 6.8. SIWZ, które są wydawane dla takiego Wykonawcy (tj. KRK, US). Natomiast w przypadku zaświadczenia z ZUS lub KRUS Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej składa oświadczenie wskazujące, że nie jest on zobowiązany na podstawie odrębnych przepisów do opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W omawianym przypadku nie zachodzi konieczność przedłożenia od wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 10. Integralną częścią treści oferty jest harmonogram rzeczowo – finansowy (wzór zał. nr 1a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach