Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
ul. Rynek 1
27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
REGON: 54530800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.solec.pl, www.solec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Gosteckiej w Solcu nad Wisłą -etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przebudowa ulicy Gosteckiej w Solcu nad Wisłą -etap II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni i wykonania organizacji ruchu drogowego na ulicy Gosteckiej w Solcu nad Wisłą. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem C8/10, gr. 25 cm pod zjazdy publiczne, - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową AC11W 50kg/m2, - oczyszczenie i skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych AC11S, grubość warstwy ścieralnej 3 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych AC11S, grubość warstwy ścieralnej 5 cm po zagęszczeniu, - regulacja pionowa istniejących zaworów wodociągowych – 4 szt. - ustawienia oznakowania drogowego według zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych koniecznych do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie drogi, - likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określono w załącznikach do SIWZ: 1) projekcie budowlanym, 2) szczegółowej specyfikacji technicznej, 3) przedmiarze robót (pomocniczo), 4) projekcie stałej organizacji ruchu, 5) wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust. 5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy), 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Dodano: 2024-04-19 - Roboty drogowe oraz wykonanie odwodnienia drogi w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” - zamówienie powtórzeniowe.
Dodano: 2024-04-19 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 9
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy i przemurowaniem kominów budynku usługowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Żwirki i Wigury 2
Dodano: 2024-04-19 - Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18