Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Gospodarczej oraz przebudowa ulicy Fiołkowej w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Gospodarczej oraz przebudowa ulicy Fiołkowej w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą: „Przebudowa ulicy Gospodarczej oraz przebudowa ulicy Fiołkowej w Świdniku” z podziałem na zadania: zadanie 1: „Przebudowa ulicy Gospodarczej w Świdniku” zadanie 2: „Przebudowa ulicy Fiołkowej w Świdniku” 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 – Przebudowa ulicy Gospodarczej w Świdniku: 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 2) Badania geotechniczne podłoża 3) Dokumentacja projektowa a)projekt wykonawczy przebudowy, b)projekt stałej organizacji ruchu, c)opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, d)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4) Roboty budowlane 2.2 Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej drogi, aktualizacja danych w ośrodku geodezyjnym. 2) W razie konieczności wyłączenia z produkcji rolniczej części działki, sporządzenie operatu geodezyjnego zawierającego wykaz zmian gruntowych i przekazanie go Zamawiającemu celem załączenia do wniosku o zezwolenie na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej. 2.3 Badania geotechniczne 1) Wykonanie i opracowanie badań geotechnicznych istniejącej nawierzchni drogowej dla celów projektowych. 2.4 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót przebudowy ulicy 2) Projekt stałej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 3) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: a) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, b) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), c)Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne 2.5 Roboty budowlane Roboty budowlane przebudowy wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego uproszczony projekt wykonawczy. W ramach robót: 1) Profilowanie istniejącej nawierzchni 2) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, 3) Wykonanie nawierzchni z betonu wałowanego , 4) Dowiązanie i regulacja warstwą kruszywa istniejących zjazdów do wykonanej nawierzchni betonowej 2.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia: 1) Długość ulicy – ok. 1750 m, 2) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 8750 m², 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 – Przebudowa ulicy Fiołkowej w Świdnik 3.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 2) Badania geotechniczne podłoża 3) Dokumentacja projektowa a) projekt wykonawczy przebudowy, b )projekt stałej organizacji ruchu, c) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4) Roboty budowlane 3.2 Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej drogi, aktualizacja danych w ośrodku geodezyjnym. 2) W razie konieczności wyłączenia z produkcji rolniczej części działki, sporządzenie operatu geodezyjnego zawierającego wykaz zmian gruntowych i przekazanie go Zamawiającemu celem załączenia do wniosku o zezwolenie na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej. 3.3 Badania geotechniczne 1) Wykonanie i opracowanie badań geotechnicznych istniejącej nawierzchni drogowej dla celów projektowych. 3.4 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót przebudowy ulicy 2) Projekt stałej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 3) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: a) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, b) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), c) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne 3.5 Roboty budowlane Roboty budowlane przebudowy wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego uproszczony projekt wykonawczy. W ramach robót: 1) Profilowanie istniejącej nawierzchni 2) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, 3) Wykonanie nawierzchni z betonu wałowanego , 4) Dowiązanie i regulacja warstwą kruszywa istniejących zjazdów do wykonanej nawierzchni betonowej 3.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia 1) Długość ulicy – ok. 450 m, 2) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 2250 m², 3.7 Przedmiot zamówienia określają: - Programy funkcjonalno-użytkowe (dla poszczególnych zadań)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach