Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2010-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiniujscie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Gdyńskiej w Świnoujściu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Gdyńskiej w Świnoujściu na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul Grunwaldzkiej (do końca działki pasa drogowego). Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie : - przebudowy elementów drogi (jezdnia, chodniki, zatoki postojowe, zjazdy, docelowa organizacja ruchu - znaki pionowe i poziome); - kanalizacji deszczowej na przebudowywanym odcinku ulicy; - przebudowy oświetlenia ulicy. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2.3 do SIWZ. Orientacyjne ilości najważniejszych elementów robót są następujące: - jezdnia o nawierzchni bitumicznej - 1851 m2; - chodniki z betonowej kostki brukowej - 1165 m2; - zatoki, zjazdy, progi zwalniające z betonowej kostki brukowej - 720 m2 - rurociąg kanalizacji deszczowej z rur PCV ?315 - 216 mb; - rurociąg kanalizacji deszczowej z rur PCV ?160 - 53 mb; - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ?100 - 8 szt; - studzienki ściekowe betonowe ?500- 2 szt; - układanie kabla YAKY 4x35 mm2 - 400 mb; - montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 9 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remontu budynku nr 1, zlokalizowanego przy ul. Wawrzyniaka 5 w Szczecinie
Dodano: 2016-06-22 - Modernizacja - remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w budynku Ratusza przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 oraz w budynku przy ul. Mickiewicza 26 w Koszalinie
Dodano: 2015-07-30 - Modernizacja pomieszczeń budynku Ratusza Miejskiego w Koszalinie.
Dodano: 2014-08-14 - Przebudowa naświetli dachowych na budynku praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica przy ul. Jana Pawła II 17 w Koszalinie - inwestycja realizowana w ramach zadania inwestycyjnego: CKU - Remont dachu i wymiana stolarki
Dodano: 2014-08-11 - Przebudowa naświetli dachowych na budynku praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica przy ul. Jana Pawła II 17 w Koszalinie - inwestycja realizowana w ramach zadania inwestycyjnego: CKU - Remont dachu i wymiana stolarki
Dodano: 2014-07-22 - WYNAJEM HAL NAMIOTOWYCH, ORAZ KOMPLEKSOWĄ USŁUGĘ W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA KUCHENNE JEDNOSTEK ĆWICZĄCYCH NA TERENIE POLIGONU REALIZOWANE PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 3378 DRAWSKO POMORSKIE Znak postępowania: 1171/2013
Dodano: 2014-01-09 - Wynajem hal namiotowych realizowany na rzecz Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 835/2013.
Dodano: 2013-10-14 - Wynajem hal namiotowych, oraz kompleksową usługę w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne jednostek ćwiczących na terenie poligonu realizowane przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 634/2013
Dodano: 2013-08-22 - wynajem hal namiotowych, oraz kompleksową usługę w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne Jednostek ćwiczących na terenie poligonu realizowane przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 200/2013
Dodano: 2013-03-27 - wynajem hal namiotowych, oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne Jednostek ćwiczących na terenie poligonu realizowane przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie Znak postępowania: 5/2013
Dodano: 2013-01-15